Daryl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bigger is niet altijd better bij smartphones hoor, soms zie ik mensen bellen met hun smartphone en dat ding houden ze soms al met 2 handen vast. Daarom altijd iPhone fan geweest. Al blijf ik bij de 5S als de 6 nog groter wordt.
Bigger is niet altijd better bij smartphones hoor, soms zie ik mensen bellen met hun smartphone en dat ding houden ze soms al met 2 handen vast. Daarom altijd iPhone fan geweest. Al blijf ik bij de 5S als de 6 nog groter wordt.
Heeft iemand een tip voor een goede laptop die tussen de 100-500 euro kost? Liefst zo licht mogelijk

Heeft iemand een tip voor een goede laptop die tussen de 100-500 euro kost? Liefst zo licht mogelijk

ondankbaar stuk vreten een beetje de laptop die je oma je met liefde gegeven heeft niet goed genoeg vinden![]()
Ja het was maar tijdelijk!!! Maar colleges beginnen over 4 weken weer en dan wil ik wel een laptop hebben om de tijd te doden en deze is te zwaar om iedere dag mee te nemen.HahahaJa het was maar tijdelijk!!! Maar colleges beginnen over 4 weken weer en dan wil ik wel een laptop hebben om de tijd te doden en deze is te zwaar om iedere dag mee te nemen.
Aight kom je gezellig technische informatica doen met mij samen.
Ja dat zou helemaal super gezellig zijn natuurlijk. Maar ligt niet helemaal binnen mijn bereik ben ik bang.

Maar voor GetXXL maakte je wel een uitzondering
Waarom voor pleurklaat niet![]()
Ik heb met Getxxl ook nog nooit een college gevolgd hoor..

The NuForce NE-700X bill themselves as high performance earphones designed for the discerning ears of audiophiles. Normally, I tend to be snobbish when it comes to headphone design, preferring something over-ear when it comes to enjoying sound quality, but the way the NE-700X earphones sound really blew me away, performing nearly as well as some of the higher-end headphones I’ve used over the years.
http://www.gadgetreview.com/2011/09/nuforce-ne-700x-earbud-review.html
Als je een lichte laptop wilt, neem dan maximaal 15,6''.
Trouwens, je lift wel, maar een zware laptop ho maar? Da ken nie he...
Ik gebruik geen laptop tas, maar mijn gewone handtas als schooltas. En die wil ik niet helemaal verpesten door een zwarte laptop.