XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ja dat is het scherm. € 549,- het goedkoopste in Nederland, scherm is momenteel slecht leverbaar. Maar komt ook omdat het een nieuw model is, alleen wat Aziaten en Yanks hebben er de beschikking over.

Prijs valt op zich mee als je ziet wat je er voor terug krijgt, een TFT monitor die aardig in de buurt komt qua beeld met wat een CRT laat zien. Ga dat scherm ook gebruiken om mijn Xbox360 aan te sluiten en straks in combinatie met 7900GT ook voor gamen op mijn PC.

dubbel

Dit noemen ze een 3com corebuilder 9000 :) leuk speelgoed, maar al die handleidingen :P
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is een modulaire switch, waarbij er dus steeds uitbreidingskaarten / modules toegevoegd kunnen worden om het apparaat een bepaalde, of meer functionaliteit te geven

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Ja dat is het scherm. € 549,- het goedkoopste in Nederland, scherm is momenteel slecht leverbaar. Maar komt ook omdat het een nieuw model is, alleen wat Aziaten en Yanks hebben er de beschikking over.

Prijs valt op zich mee als je ziet wat je er voor terug krijgt, een TFT monitor die aardig in de buurt komt qua beeld met wat een CRT laat zien. Ga dat scherm ook gebruiken om mijn Xbox360 aan te sluiten en straks in combinatie met 7900GT ook voor gamen op mijn PC.

Las laatst dat de 7900 amper sneller was dan de 7800.. ik zou dan eerder voor een 7800 GTX gaan dan een 7900 GT.. bespaar je denk ik heel wat centjes en je hebt toch bijna dezelfde snelheid.

http://tweakers.net/nieuws/41348/

Een 7800GTX is duurder dan een 7900GT. De 7900GT is sneller dan een 256 MB 7800GTX. De 7900 GTX zal wel een stuk duurder zijn, maar introprijs is $499,- en dat is nog goedkoper dan de 512MB 7800GTX. Maar goed tot die prijs wil ik niet gaan, ik koop straks voor rond de € 300,- een 7900GT die dus sneller is dan een 256MB 7800GTX.

@EricR, kun je niet beter een Dell 2405 kopen? Laatst las ik in een review dat die net iets beter was dan de NEC waar jij het over hebt.

Homer17 zei:
@EricR, kun je niet beter een Dell 2405 kopen? Laatst las ik in een review dat die net iets beter was dan de NEC waar jij het over hebt.

Minimaal € 400,- duurder en de 2405 is qua snelheid en kleurenweergave zeker niet beter. De nieuwe 2407 komt misschien in de buurt, maar het blijft veel duurder. De 20 inch van Dell is in ieder geval niet beter, die is ook een stuk trager dan de Nec en de kleurenweergave is ook minder.

EricR zei:
Minimaal € 400,- duurder en de 2405 is qua snelheid en kleurenweergave zeker niet beter. De nieuwe 2407 komt misschien in de buurt, maar het blijft veel duurder. De 20 inch van Dell is in ieder geval niet beter, die is ook een stuk trager dan de Nec en de kleurenweergave is ook minder.
Hmm ik weet niet of dat wel te merken is die snelheid. Bij een maat van mij hadden we de 360 aangesloten en ik merkte geen ghosting whatsoever, zelfs bij NFS niet. Maargoed, kleurechtheid etc kan ik niet over oordelen aangezien ik NEC nog nooit heb gezien in et echt.

Maar iig vet scherm :D

Zelda zei:
Na-aper! :D

Hij bevalt me trouwens echt heel goed.

Ja sorry, werd gek van die Qtec. Wilde eerst de N90, maar wat een lomp ding is dat zeg en de 8800 is wel mooi, maar qua functies kon die niet zo veel...dus de N70 it is :)

vorige week binnen gekregen.. mijn samsung LE32R51B

ok tjek mijn home gym (foto`s zijn idd wazig, sorry):

en ok mijn nieuwe auto:

Nette gym en knappe wagen!:D

Jopie zei:
ok tjek mijn home gym (foto`s zijn idd wazig, sorry):

en ok mijn nieuwe auto:

een celica?:D die had ik namelijk ook eerst

Leuke auto, maar wat ga je in godsnaam met dat fitnessapparaat doen?

EricR zei:

De prijs is erg ok, maar had je niet liever 1 met 1920 * 1080 (i.e. de 1080i resolutie) willen hebben? Of is het gebruik van je xbox360 met dit ding niet je primaire doel.

Terug
Naar boven