XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Red devil zei:
De prijs is erg ok, maar had je niet liever 1 met 1920 * 1080 (i.e. de 1080i resolutie) willen hebben? Of is het gebruik van je xbox360 met dit ding niet je primaire doel.

720P is voldoende, een pc monitor die 1920 * 1080 kan draaien is gelijk een stuk duurder. Er is overigens weinig verschil tussen 1080i en 720P, aantal werkelijke beeldpunten is zo goed als gelijk.

sony_psp_1.jpg

Hoppa!

gallius zei:
had je vroeger al geen rode celica met een wasrek erachterop?

Klopt als een bus, euh celica

Tegen die celica is een graafmachine tegen aan gereden. En had schade. Toen is hij economische gezien totaal los verklaard. Heb geld van de verzekering gekregen en heb de rode verkocht aan een celica liefhebben voor onderdelen.
Van dat geld heb ik deze monster gekocht :D

Die gym is mijn SM toestel :D

Had wat voeten in aarde bij de douane, maar eindelijk is tie er dan:

Mijn M16A3 assault rifle, wat een heerlijk speeltje, mijn butt-plug is er niks bij...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gauw even naar buiten wat alloch... euh oude vrouwtjes omknallen om te kijken of tie het doet !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je had beter een picture-resizer kunnen kopen.

Homer17 zei:
hey die heb ik ook!
in het zwart

Ik raad je aan die in-ear plugs te kopen, wereld van verschil qua geluid. Die dingen die je er standaard bij krijgt zijn bagger. Ik heb de in-ears van Creative, kosten zo'n 40 euro, echt geweldig geluid en vrijwel geen geluid meer hoorbaar van de buitenwereld, alsof je oordoppen uit de bouw in hebt.

Denk alleen dat 't niet zo gezond is voor je gehoor.

Klaaswitz zei:
Ik raad je aan die in-ear plugs te kopen, wereld van verschil qua geluid. Die dingen die je er standaard bij krijgt zijn bagger. Ik heb de in-ears van Creative, kosten zo'n 40 euro, echt geweldig geluid en vrijwel geen geluid meer hoorbaar van de buitenwereld, alsof je oordoppen uit de bouw in hebt.

Denk alleen dat 't niet zo gezond is voor je gehoor.
Hehe das nou toevallig :D Ik heb ze ook ! EP630 ofzo ? Brute dingen idd...

Er was zo'n actie, kreeg je voor 49 euro ofzo extra accu plus een hoop rommel er ook nog eens bij! (Siliconen beschermhoes, extra lader (iemand kopen :D ? ) nekkoord etc).

Homer17 zei:
Hehe das nou toevallig :D Ik heb ze ook ! EP630 ofzo ? Brute dingen idd...

Er was zo'n actie, kreeg je voor 49 euro ofzo extra accu plus een hoop rommel er ook nog eens bij! (Siliconen beschermhoes, extra lader (iemand kopen :D ? ) nekkoord etc).

Haha, ja ik heb exact hetzelfde setje :D

Terug
Naar boven