Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Een wereld zonder koffie is als een wereld zonder vrouwen. Niet mogelijk dus :)

Dat is de Sj4000 action cam zo te zien.

Wordt door velen geroemd omdat de camera zo dicht bij de GoPro komt qua kwaliteit. Alleen is deze beter geprijsd (Rond de $90,-)

Wordt door velen geroemd omdat de camera zo dicht bij de GoPro komt qua kwaliteit. Alleen is deze beter geprijsd (Rond de $90,-)
Thank you sir :)
ik ga straks na de verplichten boodschappen even een review bekijken...

Welk merk is het wel, en komt ie in de buurt van de GoPro ?

Klopt inderdaad, het is de SJ4000! Heb hem besteld, komt hopelijk de komende week / de week erop binnen. Heb veel reviews gelezen en filmpjes bekeken (al zegt het via Youtube niks..), maar ik vond het er gewoon erg goed uit zien. Enige is dat hij op zowel 1080p als 720p op 30FPS schiet (60FPS bij 720P is niet correct), maarja... Al heb je een camera voor nog geen 20% van een GoPro en hij maakt zeg maar voor 80 a 85% dezelfde beelden, dan vind ik het persoonlijk een goed alternatief! :cool: Op Tweakers staat overigens ook een review, daar kwam hij er ook goed uit!

Via China (weet niet of ik de site mag noemen?) is hij daarnaast ook nog eens erg goedkoop.. Zitten standaard veel accesoires bij, maar toch heb ik accesoires als een harnas, hoofdband, hoesje, extra accu, autolader, extra bevestigingsstickers, autozuignap (etc) er nog bijbesteld. Als je dan kijkt dat je zo'n 120 euro kwijt bent in totaal, dan vind ik het de gok wel waard! ;)

3.jpg

Nice!!! Ik zit nog staat op een invatation te wachten :mad:

Nice!!! Ik zit nog staat op een invatation te wachten :mad:

Het is kut dat die gratis dingen vaak voor geld worden verkocht. Ik heb de mijne ook gekocht voor 2 tientjes. Dus mijn invites gaan ook in de verkoop voor dat geld of iig dat ik zelf uit de kosten ben.
Had m 07-08 besteld en hij is vanmorgen naar me verzonden, epic snel als ik de verhalen moet geloven.

Het is kut dat die gratis dingen vaak voor geld worden verkocht. Ik heb de mijne ook gekocht voor 2 tientjes. Dus mijn invites gaan ook in de verkoop voor dat geld of iig dat ik zelf uit de kosten ben.
Had m 07-08 besteld en hij is vanmorgen naar me verzonden, epic snel als ik de verhalen moet geloven.

Ik ben er niet van plan voor een invite te betalen :p Ga het een weekje proberen en anders maar een Sony Xperia Z Ultra halen ofzo.

naja de grap is dat het dan nog een super goedkope telefoon is.

Als je een invite gaat verkopen en je zoekt nog iemand, stuur me dan maar even een PM.

Ik heb wel interesse ;-)

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Super kicke telefoon. Hopelijk gaat dit ook mijn volgende worden!

Welke telefoon is dat

al mensen hier die al persoonlijke ervaring hebben met de OnePlus One? Reviews zijn positief en heb echt dringend een nieuwe smartphone nodig. Meer als €400 geef ik er wel niet aan. Vorige kostte €382 en is 4,5jaar meegegaan maar is nu echt wel versleten spijtig genoeg :(
En hoe zit dat juist met die invites?

al mensen hier die al persoonlijke ervaring hebben met de OnePlus One? Reviews zijn positief en heb echt dringend een nieuwe smartphone nodig. Meer als €400 geef ik er wel niet aan. Vorige kostte €382 en is 4,5jaar meegegaan maar is nu echt wel versleten spijtig genoeg :(
En hoe zit dat juist met die invites?

Ja heb 'm nu een week en is erg goed, één minpuntje is dat apps soms crashen en dan vooral snapchat in combinatie met camera app die vastloopt, gewoon freeze/black screen
scherm is ook erg sterk, heb 'm gewoon zo in m'n broekzak zitten en nog een enkel krasje erop

veel geluk met een invite te bemachtigen man :roflol:

Terug
Naar boven