SynQ
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welk merk is het wel, en komt ie in de buurt van de GoPro ?
Thank you sirDat is de Sj4000 action cam zo te zien.
Wordt door velen geroemd omdat de camera zo dicht bij de GoPro komt qua kwaliteit. Alleen is deze beter geprijsd (Rond de $90,-)

Koffie is drank van de duivel. Wel vet apparaatje btw

Welk merk is het wel, en komt ie in de buurt van de GoPro ?
Dat is de Sj4000 action cam zo te zien.
Wordt door velen geroemd omdat de camera zo dicht bij de GoPro komt qua kwaliteit. Alleen is deze beter geprijsd (Rond de $90,-)
Op Tweakers staat overigens ook een review, daar kwam hij er ook goed uit!

Nice!!! Ik zit nog staat op een invatation te wachten![]()
Het is kut dat die gratis dingen vaak voor geld worden verkocht. Ik heb de mijne ook gekocht voor 2 tientjes. Dus mijn invites gaan ook in de verkoop voor dat geld of iig dat ik zelf uit de kosten ben.
Had m 07-08 besteld en hij is vanmorgen naar me verzonden, epic snel als ik de verhalen moet geloven.
Ga het een weekje proberen en anders maar een Sony Xperia Z Ultra halen ofzo.naja de grap is dat het dan nog een super goedkope telefoon is.

Dat klopt![]()
Maar ik ga niet betalen voor iets wat gratis is![]()

Het is kut dat die gratis dingen vaak voor geld worden verkocht. Ik heb de mijne ook gekocht voor 2 tientjes. Dus mijn invites gaan ook in de verkoop voor dat geld of iig dat ik zelf uit de kosten ben.
Had m 07-08 besteld en hij is vanmorgen naar me verzonden, epic snel als ik de verhalen moet geloven.
Hoe komen ze er op?

al mensen hier die al persoonlijke ervaring hebben met de OnePlus One? Reviews zijn positief en heb echt dringend een nieuwe smartphone nodig. Meer als €400 geef ik er wel niet aan. Vorige kostte €382 en is 4,5jaar meegegaan maar is nu echt wel versleten spijtig genoeg
En hoe zit dat juist met die invites?