MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bijna 100% onschadelijke stoffen. De high komt iets later dan bij verbranding, maar je hebt minder wiet nodig voor hetzelfde effect, je spaart dus ook nog geld uit.

Het ligt eraan welke effecten je precies zoekt, maar anders moet je je eens verdiepen in de verschillende soorten. Weet er zelf niet het fijne van, maar bijv. medicinale cannabis heeft bijv een lager THC percentage en een hoger (..) percentage.

Mooi ding trouwens.

Sterkte man t

Bijna 100% onschadelijke stoffen. De high komt iets later dan bij verbranding, maar je hebt minder wiet nodig voor hetzelfde effect, je spaart dus ook nog geld uit.
Ik denk dat jij nu gewoon moet doen waar vooral jij zin in hebt ;)

En als dit je kan helpen lichamelijk en misschien nog wel belangrijker (mentaal) dan moet je dat gewoon lekker doen :)

In mijn geval is het mogelijk gezonder om te blowen dan niet... Ik heb leukemie en een aantal studies hebben aangetoond dat cannabinoids kankercellen kunnen doden. Het is experimenteel, maar ik zal geen longkanker krijgen door het op deze manier te doen en hopelijk helpt het. Daarnaast voel ik me beter, je verliest veel genot in je leven als herstellend leukemie-patiënt (slecht kunnen eten en weinig dingen nog graag eten, libido dat op 0 staat, depri momenten... Dus vandaar.

beterschap man fucked up situatie

Het ligt eraan welke effecten je precies zoekt, maar anders moet je je eens verdiepen in de verschillende soorten. Weet er zelf niet het fijne van, maar bijv. medicinale cannabis heeft bijv een lager THC percentage en een hoger (..) percentage.

Mooi ding trouwens.
Ja klopt, ik bedoelde meer dat het net zo effectief werkt. Maar het effect hangt natuurlijk af van wat je gebruikt. De temperatuur van de vaporizer bepaald ook welke cannabinoïden er worden vrijgegeven. Thanks vond ik ook:)

KLinkt wel interessant :) Ben zelf eigenlijk geen blower, maar op deze manier lijkt het me wel eens fijn om te doen.

Enkel blijft het natuurlijk kut om weed te verkrijgen in Belgie..

Speciaal voor in de gym gekocht:
werd gek van mijn oude met kabel elke keer viel mijn telefoon uit mn zak als ik wou benchen ofzo.
deze is lekker bluetooth sync by 50.

sms-audio-sync-by-50-wireless-on-ear.jpg

en voor na de gym:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Speciaal voor in de gym gekocht:
werd gek van mijn oude met kabel elke keer viel mijn telefoon uit mn zak als ik wou benchen ofzo.
deze is lekker bluetooth sync by 50.

sms-audio-sync-by-50-wireless-on-ear.jpg

Mooi ding, ik heb deze

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Werd ook gek van dat kabeltje

Nice! hoe klinken die?

Heel goed, zeker voor bluetooth. Lekkere bass zit er in.
Had van te voren heel veel recensies gelezen, het enige waar ik bang voor was, was de connectie. Mensen zeiden dat als je lichaam (vocht) er voor zit in je broekzak; als je hem in de linkerbroekzak deed; als je verder als een halve meter kwam, dat de connectie weg ging.

Nou ik kan gewoon 10-20 meters ver, door muren heen en het werk nog gewoon prima. Nog nooit gehad dat ik connectie verloor. Heb em gepared met een iPhone5s, wellicht dat daar in verschil zit met een andere device.
Daarnaast zijn de earbuds (zodat ze in je schelp klemmen) ideaal, met hardlopen gaan ze niet uit. Ze zijn ook nog eens "sweatproof" En ze isoleren echt heel erg, als ik geen muziek op heb en die dingen in doe en iemand praat tegen mij hoor ik niks, volledig afgesloten van de buitenwereld (ideaal tijdens trainen imo)

Zeker een aanrader, maar mag ook wel voor de prijs (zijn niet goedkoop).

Had je die niet al een tijdje? :shrug:

Vind geluid van dat spul wel tegen vallen eigenlijk, voor het zelfde geld heb je wel beter spul :p

playbar wel, :5 en subwoofer zijn nieuw.
tegenvallen? helemaal niet! srs beste geluid wat ik gehoord heb en heb toch behoorlijk wat onderzoek gedaan :P

ok, de subwoofer ziet er ook wel heel flashy uit.. misschien dat dat meespeelde ;)

tegenvallen? helemaal niet! srs beste geluid wat ik gehoord heb en heb toch behoorlijk wat onderzoek gedaan :P

ok, de subwoofer ziet er ook wel heel flashy uit.. misschien dat dat meespeelde ;)

ok

• Like
Waarderingen: LM
Heel goed, zeker voor bluetooth. Lekkere bass zit er in.
Had van te voren heel veel recensies gelezen, het enige waar ik bang voor was, was de connectie. Mensen zeiden dat als je lichaam (vocht) er voor zit in je broekzak; als je hem in de linkerbroekzak deed; als je verder als een halve meter kwam, dat de connectie weg ging.

Nou ik kan gewoon 10-20 meters ver, door muren heen en het werk nog gewoon prima. Nog nooit gehad dat ik connectie verloor. Heb em gepared met een iPhone5s, wellicht dat daar in verschil zit met een andere device.
Daarnaast zijn de earbuds (zodat ze in je schelp klemmen) ideaal, met hardlopen gaan ze niet uit. Ze zijn ook nog eens "sweatproof" En ze isoleren echt heel erg, als ik geen muziek op heb en die dingen in doe en iemand praat tegen mij hoor ik niks, volledig afgesloten van de buitenwereld (ideaal tijdens trainen imo)

Zeker een aanrader, maar mag ook wel voor de prijs (zijn niet goedkoop).

Bron maakt zeker wel uit.
ik schrok een beetje toen in mijne koppelde aan mijn sensation xe.
bluetooth klinkt echt nergens naar (custom rom op telefoon en slechte bt stack) heb ik iets kunnen oplossen met software.
klonk totaal anders dan bekabeld, modderige bass hoge tonen kraken een en al ellende wat je niet hebt met kabel maar gelukkig ligt het aan mijn telefoon en niet aan mn headset.

op de samsung s3 klinkt die veel beter via bluetooth en op de htc one klinkt ie zelfs nog beter.
had echt niet verwacht dat het zoveel uitmaakte via bluetooth aangezien het gewoon digitaal zou moeten zijn..

word binnenkort dus telefoon upgraden:D

Ben je ook bij andere winkels geweest dan de mediamarkt / bcc? :trollface:

Gelijkwaardige geluidskwaliteit zonder draadloze functie krijg je ook wel voor de helft van de prijs :p

Ben je ook bij andere winkels geweest dan de mediamarkt / bcc? :trollface:

Gelijkwaardige geluidskwaliteit zonder draadloze functie krijg je ook wel voor de helft van de prijs :p

haha echt niet. ben jij wel bij andere winkels geweest? ze hadden namelijk geen draadloos systeem van apple :(

In mijn geval is het mogelijk gezonder om te blowen dan niet... Ik heb leukemie en een aantal studies hebben aangetoond dat cannabinoids kankercellen kunnen doden. Het is experimenteel, maar ik zal geen longkanker krijgen door het op deze manier te doen en hopelijk helpt het. Daarnaast voel ik me beter, je verliest veel genot in je leven als herstellend leukemie-patiënt (slecht kunnen eten en weinig dingen nog graag eten, libido dat op 0 staat, depri momenten... Dus vandaar.

Damn, heftig man.. Sterkte.

Terug
Naar boven