- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Mooi ding!
had je ook een amd apu overwogen?
deze zijn grafisch sterker en runnen de meeste games goed.
als je niet gamed maakt het niet uit natuurlijk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mooi ding! had je ook een amd apu overwogen? deze zijn grafisch sterker en runnen de meeste games goed. als je niet gamed maakt het niet uit natuurlijk![]()

m'n vriendin wilde er ook 1 en aangezien die invites echt for evah duren maar even kwaad gemaakt en full r*tard gegaan op allerlei advertenties en uiteindelijk voor nop 1 kunnen vinden.
Wat is er zo goed san dat ding dan dat veel mensen hem bestellen ineens ?
Wat is er zo goed san dat ding dan dat veel mensen hem bestellen ineens ?
prijs-kwaliteit verhouding is waanzinnig, daarnaast heb je ook CM out of the box
Nicee, tis dat ik nu geen nieuwe nodig heb..
---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------
CM out of the box ?

Ja heb nu een s4 een jaartje nu maar dat ding begint ook steeds gekker te doen en wordt als maar trager haha
zal je wss wel veel zooi installeren. reset em naar fabriekinstellingen. of root em en gooi er CM op.
Als je niet weet wat rooten is kan je het beter niet doenJa denk ik wel ja.. Ben ik dan niet heel veel kwijt als ik naar fabrieksinstellingen reset ? En wat is roote. En een CM erop gooien ?

Jullie kunnen beter je geld in trainen steken ipv in een dom telefoontje hahaha
zal je wss wel veel zooi installeren. reset em naar fabriekinstellingen. of root em en gooi er CM op.
Als je niet weet wat rooten is kan je het beter niet doen
Root is hetzelfde op linux / android als een administrator op windows.
En CM = cynagogenmod