- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Lekker man, enjoy alvast
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mijn razer naga begint al zwaar af te takelenLeuk muisje, ik heb jaren een razor copperhead gebruikt, echt extreem licht die muizen! Had er ook een razor metalen muismat bij, die viel erg tegen... Nu al jaren logitech g5 met logitech eyepad
Ja ik gebruik hem al 8jaar ofzo.Iemand hier die een Philips wake up light gebruikt?

Waar zet t vliegtuig je af?
Ja ik gebruik hem al 8jaar ofzo.
Is super handig als nachtlampje ook. En hij is zeker relaxt om mee wakker te worden
Ga je sowieso geen spijt van krijgen.
Waar zet t vliegtuig je af?

ziet er leuk uit, als ik mijn nexus root en mod dan heb ik precies etzelfde![]()

Mn linker muisknop reageert niet altijd, ookal klikt die wel. Is een bekend probleem schijnbaarzou wel lang mee moeten gaan lijkt mij als je er niet te agressief mee doet?
ik heb nu nog een oud linux lesboek als muismat.
verder heb ik vroeger nog een razer Boomslang gehad was destijds ook prima maar weet niet meer waar die gebleven is.
heb ook zo een half meter lange muismat besteld uit china, ik hoop dat die snel binnen komt![]()
Nee heb je maar een jaar ook las ik
ziet er leuk uit, als ik mijn nexus root en mod dan heb ik precies etzelfde![]()

krijg je daar opeens een groter scherm, meer geheugen, snellere soc en betere camera van![]()
![]()

One Plus One kunnen kopen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]