AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Hopen dat het koud word deze winter :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zwart, met grijs en/of wit ofzo.

Zoiets:

Ik denk dat ik dan toch op de heren afdeling moet zijn, ik heb specifiek die nog nergens bij de vrouwen afdeling gezien..

bah, classics :rolleyes: vooral voor vrouwen.

Zoiets:

Ik denk dat ik dan toch op de heren afdeling moet zijn, ik heb specifiek die nog nergens bij de vrouwen afdeling gezien..

Hell93: #omw #heren-afdeling #fresh #patta's

Zoiets:

hmm classics zijn indd minder vind ik zelf.
33uwqdf.jpg

Deze vind ik hard, heb ze zelf in het rood en blauw :)

Air max classic staan echt alleen maar bij een donkere rechte spijkerbroek met een zwarte hoodie of bij camouflage kleding. Snap echt niet hoe vooral dames dat mooi kunnen vinden.

Air max classic staan echt alleen maar bij een donkere rechte spijkerbroek met een zwarte hoodie of bij camouflage kleding. Snap echt niet hoe vooral dames dat mooi kunnen vinden.

Je weet toch wel dat elk persoon anders is en elk persoon andere voorkeuren heeft he? :rolleyes:

Je weet toch wel dat elk persoon anders is en elk persoon andere voorkeuren heeft he? :rolleyes:

Ja, maar dat betekent niet dat ik het snap hoe iemand dat oprecht mooi kan vinden.
Ik heb bijvoorbeeld een paar zwarte hoge air force 1 die ik helemaal niet zo mooi vind, maar ze lopen lekker en kan ze onder bijna alle makkelijke dingen aandoen (casual, sport). Dan snap ik wel dat je zulke schoenen wil.

+1, goeie combinatie ook met die masters of hardcore truien van een paar pagina's terug.

87, 90 of light meer keus zou er niet moeten zijn wat nike air max betreft, 90's vind ik dan nog het minst mooi van die drie.

Terug
Naar boven