- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwart, met grijs en/of wit ofzo.
Zoiets:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik denk dat ik dan toch op de heren afdeling moet zijn, ik heb specifiek die nog nergens bij de vrouwen afdeling gezien..
vooral voor vrouwen.Zwart, met grijs en/of wit ofzo.
Zoiets:
Ik denk dat ik dan toch op de heren afdeling moet zijn, ik heb specifiek die nog nergens bij de vrouwen afdeling gezien..

Zoiets:

Dragen mensen tegenwoordig nog Nike air maxen?
Ik dacht dat die dingen allang niet meer geproduceerd werden.
hmm classics zijn indd minder vind ik zelf.
![]()
Deze vind ik hard, heb ze zelf in het rood en blauw![]()
Wie weet[emoji6]
hmm classics zijn indd minder vind ik zelf.
![]()
Deze vind ik hard, heb ze zelf in het rood en blauw![]()

Zoiets:
Vind je nike air max thea niet mooi? Die hebben ze voor dames wel in donkere kleuren
http://www.footlocker.eu/nl/nl/s/x....egoryid=329059|page=1|sort=publishedaz|ipp=60

Air max classic staan echt alleen maar bij een donkere rechte spijkerbroek met een zwarte hoodie of bij camouflage kleding. Snap echt niet hoe vooral dames dat mooi kunnen vinden.

hmm classics zijn indd minder vind ik zelf.Deze vind ik hard, heb ze zelf in het rood en blauw![]()
![]()
Je weet toch wel dat elk persoon anders is en elk persoon andere voorkeuren heeft he?![]()
Air max classic staan echt alleen maar bij een donkere rechte spijkerbroek met een zwarte hoodie of bij camouflage kleding. Snap echt niet hoe vooral dames dat mooi kunnen vinden.