XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Teknooooooo

Ik moest van mijn moeder sleeves kopen, srs.

sbd-knee-sleeves-pair-2.jpg

Me toetsenbord werd te stoffig :o
en 2 nieuwe visjes :D

wou zoetwater haaien halen,
maar werd me afgeraden :(

NEW_STUFF.jpg

Hoeveel vissen heb je? Is dat niet veel werk met dat te kuisen enzo? Lijkt me wel vet (en rustgevend) om te hebben

Hoeveel vissen heb je? Is dat niet veel werk met dat te kuisen enzo? Lijkt me wel vet (en rustgevend) om te hebben
Hoeveel precies weet ik niet,
maar 4 zogenaamde haaien (L nummers aka algeneters) en nu die 2 mooie nieuwe visjes..

oo en me bak heeft veel garnaaltjes en neotantras(van die mooie blauwe visjes) <---spelling :o
en vele black molly's (mix)...

en ik heb vissen inderdaad om die specifieke reden ;)
ik kan er avonds uren naar zitten kijken...

ree.

maar 4 zogenaamde haaien (L nummers aka algeneters) en nu die 2 mooie nieuwe visjes..

oo en me bak heeft veel garnaaltjes en neotantras(van die mooie blauwe visjes) <---spelling :o

ree.

Die haaitjes zien er idd wel vet uit! Mooie collectie!

Als ik neotantra opzoek vind ik enkel vieze dingen, Ray :D

ree.

wij hadden vroeger ook neontatrasss, rijke tattss

Je hebt RAW en je hebt sbd raw.

Schijnt dat Titan met nog sterkere komt maar heb ze nog niet in mn handen gehad

oh zou nice zijn. Al haalt dat wel het RAW onderuit.

regels zijn toch wel aangepast dat je ze zelf zonder hulp (van andere personen en slip ons) aan moet doen?

oh zou nice zijn. Al haalt dat wel het RAW onderuit.

regels zijn toch wel aangepast dat je ze zelf zonder hulp (van andere personen en slip ons) aan moet doen?

Ja, maar ja je haalt er verder niet meer kgs uit ofzo. Vind de discussie maar onzin altijd

Ja, maar ja je haalt er verder niet meer kgs uit ofzo. Vind de discussie maar onzin altijd

zal je toch wel iets uithalen, anders doen ze het niet neem ik aan? (als die dingen echt strak zitten functioneerd het toch als een soort suit voor je knieen, of denk ik dat verkeerd?) Op het hoogste niveau is 1% of een half al heel veel natuurlijk.

Terug
Naar boven