MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Die haaitjes zien er idd wel vet uit! Mooie collectie!
Dank je man.
Als ik neotantra opzoek vind ik enkel vieze dingen, Ray :D
HAHA dat had ik ook toen ik de naam in de google bar gooide, ik denk hij vind de juiste benaming wel,
maar ik kwam op een site waar ik even ben gebleven
smug.png

wij hadden vroeger ook neontatrasss, rijke tattss
Valt toch wel mee,
5st voor 6,00Euro was wel een aanbieding maar vind het wel mee vallen...

kreeg er laatst nog een opmerking over van zo´n mocro boi in de gym (van die mondriaan gastjes die opeens ook van de TU gym gebruik maken voor hun "les")

maar ze waren wel goedkoop :o

Aware me?
Squat altijd op sokken, vind het wel best zo.

Eigenlijk wil ik ook die adidas powerlift schoentjes maar heb een paar air maxjes gehaald omdat ik die ook nog nodig had, dus 2 bad :o

Tja, als ze maar doen waarvoor ze zijn toch ;)
(de schoenen he)

ja klopt dat doen ze prima, kwaliteit is alleen wel kak, want nu gaan ze al kapot en heb ze nog maar een half jaar.

Aware me?
Squat altijd op sokken, vind het wel best zo.

Eigenlijk wil ik ook die adidas powerlift schoentjes maar heb een paar air maxjes gehaald omdat ik die ook nog nodig had, dus 2 bad :o

is wel anders squatten op hak.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik heb deze

Vind t toch echt te gortig, zeventig euro voor een paar sleeves

Ja en als je 250 tilt til je 270 ook wel he daniel

Scheelt toch nogal, 18 euro.

Niks tegen die sleeves hoor maar op jouw (en mijn) niveau ga je dr echt geen significante kilo's uithalen, dus ik hoop niet dat je ze daarvoor hebt gekocht :)

Iedere euro is er natuurlijk 1, maarja.
Moeders betaalde mee, kreeg nog wat geld van mijn werkgever. Kon het niet laten.
Heb ze niet gekocht om er extra kilo's mee te gaan squaten, dat wil ik uiteraard zelf blijven doen.

Heb die sbd weleens aan gehad maar vind het niet eens echt fijn zitten en dat zeg ik niet omdat ik Titan verkoop. Zijn ongetwijfeld wel wat sterker maar ook inderdaad 30% duurder.

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven