Sunz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 12%
Mijn eerste Mac! 256GB en 8GB.
![]()
---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------
Ik heb de Sennheiser 170 en ben er eigenlijk niet tevreden over. Ik hoop dat jij dat probleem niet hebt bij de RS 160.
Als er stiltes vallen in muziek dan valt het geluid even weg. Zo een soort van een elektronisch achtig iets. Je hebt het gevoel alsof hij in standby valt in die stilte momenten en weer ontwaakt. Het gebeurt vooral als je vrij stil de muziek hebt opstaan en dan vrijwel bij iedere stilte in ene liedje. Dus niet pas na 5 seconden of zo ... constant. Vervelend![]()
Nog niet lang in gebruik maar heb voorlopig nog geen stiltes ontdekt ofdat hij in standby gaat
OO lol ik wou net vragen hoe die koptelefoon was, en wat de prijs er van was..(zoek een iet wat goedkope reserve koptelefoon)
Oo ik ben bang dat de oor pads te klein zijn ?!
Heb hem voor 129 eu gekocht bij Bol.com, goedkoopste is denk ik bij amazon.de voor 118 eu dacht ik
Goedkoop vind ik hem toch niet als reserve koptelefoon
Ik zelf zou maar max 50 eu besteden aan een reserve koptelefoon.Heb zelf best grote oren maar de oorpads zijn juist passend genoeg, zouden je oren toch te groot zijn zou je er denk ik geen last van hebben door de heeeeeeeeeerlijk zachte oorkussentjes
Gebruik het ook voor movies op men HTPC, koptelefoon blijft zalig op het hoofd als je op de bank ligt
zonder vervelende krampen die je bij sommige koptelefoons krijgt. Reden voor deze aankoop was ook de kleine wireless reciever (batterij). Perfect om weg te stoppen achter mijn HTPC
(of om in je rugzak mee te nemen voor onderweg)Ook geen last van syncproblemen die ik met bluetooth headphones wel had. Voor muziek mss niet erg maar voor series en films is dit vrij hinderlijk.
Soundkwaliteit is wat verwacht mag worden van een Sennheiser. Kleer technologie > bluetooth . Ook geen last van geruis of kraken ed. Wireless ga je niet snel iets beter vinden denk ik. (Tenzij je voor de RS 220 zou gaan
)Woef! Lijkt wel op een mini review nu