XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Nog niet lang in gebruik maar heb voorlopig nog geen stiltes ontdekt ofdat hij in standby gaat Heb hem voor 129 eu gekocht bij Bol.com, goedkoopste is denk ik bij amazon.de voor 118 eu dacht ik Goedkoop vind ik hem toch niet als reserve koptelefoon :rolleyes: Ik zelf zou maar max 50 eu besteden aan een reserve koptelefoon. Heb zelf best grote oren maar de oorpads zijn juist passend genoeg, zouden je oren toch te groot zijn zou je er denk ik geen last van hebben door de heeeeeeeeeerlijk zachte oorkussentjes :thumbup: Gebruik het ook voor movies op men HTPC, koptelefoon blijft zalig op het hoofd als je op de bank ligt :) zonder vervelende krampen die je bij sommige koptelefoons krijgt. Reden voor deze aankoop was ook de kleine wireless reciever (batterij). Perfect om weg te stoppen achter mijn HTPC :) (of om in je rugzak mee te nemen voor onderweg) Ook geen last van syncproblemen die ik met bluetooth headphones wel had. Voor muziek mss niet erg maar voor series en films is dit vrij hinderlijk. Soundkwaliteit is wat verwacht mag worden van een Sennheiser. Kleer technologie > bluetooth . Ook geen last van geruis of kraken ed. Wireless ga je niet snel iets beter vinden denk ik. (Tenzij je voor de RS 220 zou gaan :D) Woef! Lijkt wel op een mini review nu :D
Dank je wel man, hier heb ik zeker wel wat aan .. ik heb nu ook een Sennheiser(wired) HD201 op me kop zitten en daar ben ik al heel tevreden over ook zeker voor wat je er voor betaald.. de wireless wordt dan denk ik toch me NR1 koptelefoon dan vind ik die prijs wel weer een hele mooie :) heb eigenlijk net een mail binnen dat ik het geld voor mijn oude (stukken) koptelefoon gewoon terug krijg gestort..(was net nieuw bedrijf failliet). Hey nogmaals bedankt voor een prima mini review :thumbs:

Ik heb ze nu 5 jaar. Zijn echt zeer goed. Wil je ze nog iets harder (minder elastisch) hebben dan kun je titan nemen. Via Eddine bestellen.

De THP of Signature Gold zijn idd iets harder, maar titanium zijn bijna hetzelfde gevoel als de iron z's van inzer!

Overigens is het normaal dat na jaren wrist wraps achteruit gaan. Een paar schoenen draag je ook niet frequent 10 jaar lang.

De THP of Signature Gold zijn idd iets harder, maar titanium zijn bijna hetzelfde gevoel als de iron z's van inzer!

Overigens is het normaal dat na jaren wrist wraps achteruit gaan. Een paar schoenen draag je ook niet frequent 10 jaar lang.

Klopt de wrist wraps zijn ondertussen wel aan vervanging toe. De knee wraps heb ik maar weinig gebruikt.

Weet nog dat ze als stalen kokers om je pols aanvoelde als je ze strak omdeed.

Hier moet ik wel een grote jongen mee worden:
nxrplv.jpg

• Like
Waarderingen: LM
Heb het door vrienden laten inbouwen, weet zo niet wat voor soort het was, 1 met voor en achter camera.

Inbouw is wel ideaal, zeker als je vaak discutabele boetes krijgt :roflol:

Heb jij niet meer aan een vaste bijdrage elke maand aan het CJIB dan een camera. Ik denk niet dat ze vaak zo discutabel zijn als dat jij wilt dat ze zijn :p

Behoorlijke prijs voor een jeans! :eek:

Als mammie en Pappie alles voor je betalen, maakt de prijs obv niks uit.

Ik betaal helaas alles zelf :(

nou alsnog erg lullig om dan te zeggen, oh mam en pap deze blouse was 230€.

mooie kleding kopen is best goed, maar 230 voor zon blousje... dat is wel iets te veel van het goeie :o

je hebt bij de c&a precies dezelfde alleen om dat stomme labeltje wat eraan hangt. (lawd ik begin oud te worden volgens mij)

nou alsnog erg lullig om dan te zeggen, oh mam en pap deze blouse was 230€.

mooie kleding kopen is best goed, maar 230 voor zon blousje... dat is wel iets te veel van het goeie :o

Jouw ouders zijn toch ook CEO?

Cashen, zou ik zeggen.

Terug
Naar boven