- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Mij houd je niet voor de gek Joertjuh.. ik heb echt wel door dat er ook 2 schoenen bij liggen.

nice man. Soepele kleding.
welke maat heb je genomen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mij houd je niet voor de gek Joertjuh.. ik heb echt wel door dat er ook 2 schoenen bij liggen.

Hoe weet je dat? Ik zei toch alleen petteeeee
bewerken -> advanced -> deleteNice man. Soepele kleding. welke maat heb je genomen?

Nice. Alleen wel vreemd dat er maar 500gb geheugen en 6gb werkgeheugen op zit. Had je niet voor 2 tientjes meer 8gb ram gehad?
kan je dr zelf dan toch ook nog instoppen?
zelfde geld voor harde schijf.
Vooral scherm en GPU zijn belangrijk omdat je die niet kan vervangen.
Maar neemt niet weg dat je voor dat geld toch wel iets meer mag verwachten aan (ram)geheugen of wel?Ik nietMaar neemt niet weg dat je voor dat geld toch wel iets meer mag verwachten aan (ram)geheugen of wel?
Waar moet je bij scherm op letten en wat is redelijk qua cpu (niet gpu toch)?
RAM is echt fuking makkelijk te vervangen. Voor 20 of 40 extra kan je gewoon zelf dr meer in doen. Mijn laptop kwam met 4gb RAM, toen zelf dr 16gb in gedaan. Zelf doen is vaak nog goedkoper dan de upgrade van de fabrikant nemen.
scherm moet je op resolutie letten (altijd full HD). Minder is beetje pauper IMO. Verder ook dingen als kleuren en mat/spiegeld etc. Zoek daar over gewoon reviews op.
Ook de CPU kan je vervangen. Al is dit wel lastiger (en duurder vaak, maar het is mogelijk, heb dit zelf gedaan). CPU ligt er aan wat je er mee wil doen wat voor CPU je moet kiezen.
heb zelf die upgrade tactiek gedaan:
omdat ik geen geld had op dat moment heb ik een goedkope laptopt gekocht met goed upgrade potential:
was i5 3210m, 4gb RAM, 500gb HDD, GTX 650m, Full HD.
is nu: i7 3720QM, 16gb RAM, 240gb SDD +500gb HDD, GTX 650m en full HD.
kan nog nietNice. Alleen wel vreemd dat er maar 500gb geheugen en 6gb werkgeheugen op zit. Had je niet voor 2 tientjes meer 8gb ram gehad?