XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Mij houd je niet voor de gek Joertjuh.. ik heb echt wel door dat er ook 2 schoenen bij liggen.

:roflol:

2cfbptk.png

nice man. Soepele kleding.

welke maat heb je genomen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

paar nieuwe shirts :D

Nice. Alleen wel vreemd dat er maar 500gb geheugen en 6gb werkgeheugen op zit. Had je niet voor 2 tientjes meer 8gb ram gehad?

kan je dr zelf dan toch ook nog instoppen?

zelfde geld voor harde schijf.

Vooral scherm en GPU zijn belangrijk omdat je die niet kan vervangen.

kan je dr zelf dan toch ook nog instoppen?

zelfde geld voor harde schijf.

Vooral scherm en GPU zijn belangrijk omdat je die niet kan vervangen.

Ik niet :p Maar neemt niet weg dat je voor dat geld toch wel iets meer mag verwachten aan (ram)geheugen of wel?

Waar moet je bij scherm op letten en wat is redelijk qua cpu (niet gpu toch)?

Ik niet :p Maar neemt niet weg dat je voor dat geld toch wel iets meer mag verwachten aan (ram)geheugen of wel?

Waar moet je bij scherm op letten en wat is redelijk qua cpu (niet gpu toch)?

RAM is echt fuking makkelijk te vervangen. Voor 20 of 40 extra kan je gewoon zelf dr meer in doen. Mijn laptop kwam met 4gb RAM, toen zelf dr 16gb in gedaan. Zelf doen is vaak nog goedkoper dan de upgrade van de fabrikant nemen.

scherm moet je op resolutie letten (altijd full HD). Minder is beetje pauper IMO. Verder ook dingen als kleuren en mat/spiegeld etc. Zoek daar over gewoon reviews op.

Ook de CPU kan je vervangen. Al is dit wel lastiger (en duurder vaak, maar het is mogelijk, heb dit zelf gedaan). CPU ligt er aan wat je er mee wil doen wat voor CPU je moet kiezen.

heb zelf die upgrade tactiek gedaan:
omdat ik geen geld had op dat moment heb ik een goedkope laptopt gekocht met goed upgrade potential:

was i5 3210m, 4gb RAM, 500gb HDD, GTX 650m, Full HD.
is nu: i7 3720QM, 16gb RAM, 240gb SDD +500gb HDD, GTX 650m en full HD.

RAM is echt fuking makkelijk te vervangen. Voor 20 of 40 extra kan je gewoon zelf dr meer in doen. Mijn laptop kwam met 4gb RAM, toen zelf dr 16gb in gedaan. Zelf doen is vaak nog goedkoper dan de upgrade van de fabrikant nemen.

scherm moet je op resolutie letten (altijd full HD). Minder is beetje pauper IMO. Verder ook dingen als kleuren en mat/spiegeld etc. Zoek daar over gewoon reviews op.

Ook de CPU kan je vervangen. Al is dit wel lastiger (en duurder vaak, maar het is mogelijk, heb dit zelf gedaan). CPU ligt er aan wat je er mee wil doen wat voor CPU je moet kiezen.

heb zelf die upgrade tactiek gedaan:
omdat ik geen geld had op dat moment heb ik een goedkope laptopt gekocht met goed upgrade potential:

was i5 3210m, 4gb RAM, 500gb HDD, GTX 650m, Full HD.
is nu: i7 3720QM, 16gb RAM, 240gb SDD +500gb HDD, GTX 650m en full HD.

remind me karma te geven morgen ;) kan nog niet

en nice specs @je laptop

alienware is de bomb, asus is beta

Toch maar besteld :o

hannen.jpg

Nice. Alleen wel vreemd dat er maar 500gb geheugen en 6gb werkgeheugen op zit. Had je niet voor 2 tientjes meer 8gb ram gehad?

Volgens mij kocht ik mijn N76V 1,5 jaar geleden voor hetzelfde geld wel met 8gb ram. Maar wel slechtere processor waarschijnlijk.

Je p**mel in een andere kerel zn reet douwen is ook lekker warm.. Maar geen reden om dit in de praktijk te brengen ;)

Terug
Naar boven