- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha
Laten we het houden dat er mannen zijn die niet zeker genoeg zijn van zichzelf (ga geen namen noemen) en daarom een bepaald merk niet willen dragen, omdat publieke opinie = gaaaay. Ik /care en koop gewoon wat ik mooi vind
![]()
Zitten heerlijk en zijn super warm 
Haha
Laten we het houden dat er mannen zijn die niet zeker genoeg zijn van zichzelf (ga geen namen noemen) en daarom een bepaald merk niet willen dragen, omdat publieke opinie = gaaaay. Ik /care en koop gewoon wat ik mooi vind
![]()
Nice bro, heb zelf ook Uggs bootsZitten heerlijk en zijn super warm
(nohomo)

Haha
![]()
Helemaal mee eens, helaas is jouw zelfverzekerdheid een paradox.
In mijn leven bestaan er geen paradoxale situaties 
Nice. Alleen wel vreemd dat er maar 500gb geheugen en 6gb werkgeheugen op zit. Had je niet voor 2 tientjes meer 8gb ram gehad?

Misschien omdat jouw leven op zichzelf een paradox is?![]()

Haha
![]()

Kijkende naar mijn vader en moeder, zou je best weleens een punt kunnen hebben hier![]()

Vind deze echt vet[Afbeelding niet meer beschikbaar]
paar nieuwe shirts![]()