Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Dat ligt eraan hoe koud je het hebt?!

Nee. Extra tren, krijg je t vanzelf wel weer warm <3<3

Mannen die op Ugs lopen houden toch doorgaans wel van p**mels in hun poepertje?

Haha :roflol:

Laten we het houden dat er mannen zijn die niet zeker genoeg zijn van zichzelf (ga geen namen noemen :D) en daarom een bepaald merk niet willen dragen, omdat publieke opinie = gaaaay. Ik /care en koop gewoon wat ik mooi vind :engel:

Laten we het houden dat er mannen zijn die niet zeker genoeg zijn van zichzelf (ga geen namen noemen :D) en daarom een bepaald merk niet willen dragen, omdat publieke opinie = gaaaay. Ik /care en koop gewoon wat ik mooi vind :engel:

Nice bro, heb zelf ook Uggs boots :D Zitten heerlijk en zijn super warm :D

(nohomo)

another f**got checkin' in.

Hey stefano! xx <3

Helemaal mee eens, helaas is jouw zelfverzekerdheid een paradox.

Bedoelen jullie "uggs uggs" of van die andere modellen? Heb weleens gewoon leren schoenen/laarzen gezien van ugg die best gaaf zijn

Ah ik zie het al. Op die wol na mooie schoenen

wat is een cpu

Haha tuurlijk bro :roflol:

Terug
Naar boven