Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Omdat t fijn is? Geen lamme linker poot meer van in de stad rijden, beide handen vrij..

oh yes I see..
ik kan dus een dezer dagen weer een berichtje van je verwachten omdat je bent aangehouden en daarbij juridisch advies nodig hebt?

inb4 ik kreeg wel een boete en de andere automobilist niet. de politie is daarom in overtreding van het principe van gelijke behandeling c.q. discriminatie. dit is vastgelegd in de grondwet, daarom is de politie strafbaar want strafrecht. ???

oh yes I see..
ik kan dus een dezer dagen weer een berichtje van je verwachten omdat je bent aangehouden en daarbij juridisch advies nodig hebt?

inb4 ik kreeg wel een boete en de andere automobilist niet. de politie is daarom in overtreding van het principe van gelijke behandeling c.q. discriminatie. dit is vastgelegd in de grondwet, daarom is de politie strafbaar want strafrecht. ???

inb4 De minister is politiek verantwoordelijk; motie van wantrouwen, parlementaire enquête en kabinet dat valt.

Schakelen is mwah, vind DSG ideaal hoor. Zeker voor comfortabel cruisen.
Niet van die goedkope kutautomaten die ze bij citroen gebruiken. God wat een kutbak is dat, schakelen duurt gewoon een seconde ofzo..

Schakelen is mwah, vind DSG ideaal hoor. Zeker voor comfortabel cruisen.
Niet van die goedkope kutautomaten die ze bij citroen gebruiken. God wat een kutbak is dat, schakelen duurt gewoon een seconde ofzo..

:o:o

ik rij meestal maar korte stukken, dus beetje crossen is wel lache dan. Comfortabel cruisen no thnx

Je bed moet comfortabel zijn, auto is voor performance :p heb in mijn auto ook nog een sinterplaat race koppeling, dat is pas lastig in de file

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

Maar ik snap de mensen die dagelijks uren op de weg zitten heel goed met hun keuze voor automaat.

In bed moet je ook dagelijks presteren, al zal dat voor velen hier nooit nodig zijn..

Hij heeft zelfs een baby quad coptertje
Haha ja :D
mooi ook zo die sigaretten ernaast :roflol:
Ratio deRay dingetje :p
Roken is dodelijk Ree, pas je wel een beetje op jezelf?
Doe ik..
@Theray Dat is toevallig, heb vandaag ook een besteld bij dx f450 complete setje:D:D cant wait http://www.modelbouwforum.nl/forums/members/sniperx-14267.html
Aaa cool setje veel plezier ermee man :cool:
Wat zijn dat voor underground marlboro pakjes ree?
Volgens mij (ook toevallig dat ik Marlboro 's moest kopen bij een tankstation) is dit de nieuwe layout van Marlboro..

excuses voor de wat late reply, ik ben NET wakker :o

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

OO deze (vitrinekast) is net voor me gehaal voor me Monster Auto's(verzameling) en mini quad copters.

KASTVITRINEMONSTERJAM.jpg

Mooie kat ray
Dat is toch ook geen pop hé? :o

Volgende auto word ook een DSG bij mij :o

Maar ik rijd dan ook wel vaak in files, wat echt mega irritant is met handschakel.

Volgende auto word ook een DSG bij mij :o

Maar ik rijd dan ook wel vaak in files, wat echt mega irritant is met handschakel.
Welke auto gaat t worden van de VAG?

Goeie optie is ook eerder beginnen. Ik begin ook om 7 uur zodat ik geen files heb :p

Terug
Naar boven