MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Welke auto gaat t worden van de VAG?

Goeie optie is ook eerder beginnen. Ik begin ook om 7 uur zodat ik geen files heb :p

ik moet vaak naar eindhoven rijden. en dat is al gauw een uur rijden.

Word waarschijnlijk een ibiza cupra uit 2010 of 2011 of een ibiza cupra bocanegra.

kantoor gaat pas om 8 open daar... OF het is voor school, dan moet ik tot 12 werken en dan vanuit me werk naar eindhoven rijden, das ook 1 uur rijden ;)

en dan vervolgens in de spits terug of laat in de avond.

Wat een kutleven :P

+1 ik rij ongeveer 1000km per week en sta zelden in de file :)
Vroeg beginnen crew, ik rijd er 3000 per maand, en dat vond ik al veel :p
ik moet vaak naar eindhoven rijden. en dat is al gauw een uur rijden. Word waarschijnlijk een ibiza cupra uit 2010 of 2011 of een ibiza cupra bocanegra.
kantoor gaat pas om 8 open daar... OF het is voor school, dan moet ik tot 12 werken en dan vanuit me werk naar eindhoven rijden, das ook 1 uur rijden ;) en dan vervolgens in de spits terug of laat in de avond.
Das een leuke wagen. wel foktop dat kantoor pas zo laat open gaat :( Ik heb het voordeel van 24/7 productie :p

ik heb automaat in een peugeot 208 gehad.... dat wil je echt niet! Schakelt vaak te laat zon goedkoop automaat... Zal vast bij Premium wagens wel anders zijn. Heb nu gelukkig weer gewoon schakel in mijn Volvo :)

ik heb automaat in een peugeot 208 gehad.... dat wil je echt niet! Schakelt vaak te laat zon goedkoop automaat... Zal vast bij Premium wagens wel anders zijn. Heb nu gelukkig weer gewoon schakel in mijn Volvo :)

automaat is wat anders als een dsg he ;)

dsg is een robot gestuurde handbank schakeld sneller dan t licht jwz.

op inet staat 8 ms schakelen, handbak lukt je dat dus echt niet.

Ik wel

Fiesta ST halen gewoon, geen gezeur.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuwe impuls aan mijn squatfails.

$_12.jpg

Heb mijn Golf 7 totall gereden :(. Nu ook een automaat besteld. Peus 308 GT-line 150 HDI auto.
Ben dat schakelen zo beu.

IN -> Vroeg beginnen crew, maar toch vaak in de file met 6000km per maand :(.
Zit ook vaak bij klanten en dan is 7 uur beginnen vaak geen optie.

Heb mijn Golf 7 totall gereden :(. Nu ook een automaat besteld. Peus 308 GT-line 150 HDI auto.
Ben dat schakelen zo beu.

IN -> Vroeg beginnen crew, maar toch vaak in de file met 6000km per maand :(.
Zit ook vaak bij klanten en dan is 7 uur beginnen vaak geen optie.

nice man. Zien er stukken beter uit dan die oude 307 en 308's! Nette wagen

Terug
Naar boven