XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

nieuwe CMZ TURBO SHORT (ANHEUSER-BUSCH INB) (89T7Z)
ISIN: DE000CR0K79 en RBS TURBO SHORT (Volkswagen) (N367N)
ISIN: NL0009065903 gekocht op bolero

MOBOIKLEIN_PLUS_PSU.jpg

zo meteen even voor een mini kast kijken,
en nog wat geheugen...

BANG en het vuil is weg.

What up met al die high tech hardware Ray, eigen computer bedrijfje begonnen ofzo? :D

Ik had geen zin om tot Skylake (Q3-Q4 2015?) te wachten, dus nieuwe m-itx build als 2e pc (oc-en, eventueel voor LAN-party's). Biedt eventueel nog mogelijkheden voor upgrades (Broadwell cpu, andere GPU). Nog niet echt tijd gehad om te overklokken, OC-Genie geeft 4.3Ghz, zelf tot nu toe 4,5Ghz stabiel weten te krijgen. Koeler is een beetje overkill (65 graden @ 100% Prime95), maar kan geen kwaad op zich met oog op de toekomst. Qua snelheid ongeveer op i3 niveau, voor de games die ik speel voorlopig prima. Main pc heeft een i7-2600 en R9-290 voor de serieuzere games :D Verder nog een Crucial Balistic low profile 1600Mhz 8GB RAM kit, Be Quiet! pure power 430 watt semi modular psu, OCZ Vertex 3 SSD en Radeon HD 6450 gpu die ik nog had liggen.

Goede keuze ja voor cpu, g3258 is echt belachelijk veel bang for buck. Zag zelfs dat je hem zonder bottleneck kan gebruiken met een GTX 760, een mid range kaart die meer dan 3x duurder is.

---------- Post added at 16:11 ---------- Previous post was at 16:06 ----------

Met m'n stonede kop per ongeluk wel 3 maanden plus bij gekocht omdat ik dacht dat je dat moest kopen om online te kunnen game. (What the f**k :roflol)

PS Plus moet je ook kopen om online te gamen, bij de PS4 wel maar PS3 niet. Vooruitgang! :rolleyes:

What up met al die high tech hardware Ray, eigen computer bedrijfje begonnen ofzo? :D

Lijkt het wel op hé :D
dit kleine setje is een deticated crunching rig en media center...

in principe ben ik ook eigenlijk een winkel en reparatie bedrijf , alleen NIET op papier :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De zwarte uiteraard :p

Nieuwe uATX kastje ,

C2 love it already, klein en super licht....
atxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx_XX.jpg

Kijk er eigenlijk niet eens meer van op als je weer wat koopt Ray

Wil knee sleeves aanschaffen voor extra ondersteuning bij het squaten, welke zijn aan te raden?
En gezien ik ze twee keer gebruik en geen powerlift ambities heb hoeven ze geen duizend euro te kosten.

Terug
Naar boven