- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Kom je keertje samen spelen??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom je keertje samen spelen??

Psies,
gisteren liep er een donkeren man voorbij en die is niet meer gezien![]()

Ik had geen zin om tot Skylake (Q3-Q4 2015?) te wachten, dus nieuwe m-itx build als 2e pc (oc-en, eventueel voor LAN-party's). Biedt eventueel nog mogelijkheden voor upgrades (Broadwell cpu, andere GPU). Nog niet echt tijd gehad om te overklokken, OC-Genie geeft 4.3Ghz, zelf tot nu toe 4,5Ghz stabiel weten te krijgen. Koeler is een beetje overkill (65 graden @ 100% Prime95), maar kan geen kwaad op zich met oog op de toekomst. Qua snelheid ongeveer op i3 niveau, voor de games die ik speel voorlopig prima. Main pc heeft een i7-2600 en R9-290 voor de serieuzere gamesVerder nog een Crucial Balistic low profile 1600Mhz 8GB RAM kit, Be Quiet! pure power 430 watt semi modular psu, OCZ Vertex 3 SSD en Radeon HD 6450 gpu die ik nog had liggen.
Met m'n stonede kop per ongeluk wel 3 maanden plus bij gekocht omdat ik dacht dat je dat moest kopen om online te kunnen game. (What the f**k :roflol)

What up met al die high tech hardware Ray, eigen computer bedrijfje begonnen ofzo?![]()

Lijkt het wel op hé
dit kleine setje is een deticated crunching rig en media center...
in principe ben ik ook eigenlijk een winkel en reparatie bedrijf , alleen NIET op papier![]()
Psies,
gisteren liep er een donkeren man voorbij en die is niet meer gezien![]()