XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuk kleurtje!

Kun je beter maat kleiner of maat groter kopen? Heb gemeten en heb 39 cm onder mijn knie dus precies einde van maat L.
Heb zelf geen ervaring met sleeves, maar als ze te los zitten haal je er weinig voordeel uit lijkt me. Dus zou dan eerder voor een maat kleiner kiezen dan.

Of toch voor de kneewraps gaan aangezien je die zo strak kunt maken als je zelf wilt.

sonosplay3-1.jpg

Sonos setje: Playbar, 2xPlay:1 voor dolby surround en nog een Play:3 voor andere kamer. Er zal later nog wel meer volgen. :)

Waar koop je beetje toffe schoenen online?

Zelf Air Max ontworpen

Komt pas binnen 4 weken binnen, wel jammer dat het zolang duurt.

Weet iemand of de maten groot of klein uitvallen? Ik bestel voor de zekerheid toch maar zowel 43 als 44.
Eind vorige maand binnengekomen, maat valt idd wat kleiner uit dan andere schoenen, 44 was perfect. Zitten erg goed.

ligt er aan wat voor schoenen je wil. Google gewoon de schoenen die je zoekt

of ben je gewoon aan het rondkijken?

ben aan het rondkijken. Liefst wat nette schoenen maar niet te netjes. Wil ze wel gewoon dagelijks aan doen, huidige schoenen zijn aan het slijten .

Bij deze foto van de velgen dat ze onder de wagen staan! Is btw een andere velg geworden omdat de eerste die ik had besteld niet meer te verkrijgen waren. Geluk bij een ongeluk eigenlijk want vind deze beter! :cool:
18" Artec AR1 gloss black

Kheb de wagen ook laten verlagen met een Eibach pro kit. 30mm vooraan en 25mm achteraan. Beetje ingeboet op comfort maar nog altijd comfortabel om te rijden!

5b8fvm.jpg

1hqigw.jpg

• Like
Waarderingen: Obee

Toch maar een versterker gekocht voor de coax. Wil natuurlijk wel in de woonkamer en slaapkamer goed en scherpe interactieve tv hebben :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

http://img.cbcdn.net/products/273766?width=422&height=390
http://www.impulsegamer.com/hardware/sonosplay3-1.jpg

Sonos setje: Playbar, 2xPlay:1 voor dolby surround en nog een Play:3 voor andere kamer. Er zal later nog wel meer volgen. :)

ah cool! ik heb de playbar en 2xPlay:3 voor dolby surround :) mooi spul is het!

mooi wagentje ! wat voor motor ligt erin ?

wat moet je met zo een h**ren ding brb elke 2 dagen bij het benzinestation.

Terug
Naar boven