- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dsg + flippers

maar in nederland mag je toch helemaal nergens zo hard rijden
Kietelen twijfel ik over, tis al een gemuteerde 1.4Geks hoor
Ga je dat ding nog laten kietelen?
---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------
Mag wel, je betaalt alleen iets meer belasting.
Thanks!
sticky bij voedingOff topic: waar zou een whisky topic geplaatst mogen worden?

Trust me: chippen word niet te gek, ieder vermogen ben je zo aan gewend, echter lijd alles wel net iets meer en een remmen upgrade is dan ook geen overbodige luxe en het is natuurlijk een nette nieuwe auto dus misschien beter niet doen
---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------
Oh en gefeliciteerd natuurlijk! Mooie keuze

huhGisteren al meteen een sterretje in me ruit geslagen![]()

gaat me niet om het vermogen wat te gek word, tis nu al een 1.4 blok met een dikke compressor en turbo. chippen ga ik richting de 230pk. Bij deze auto's raden ze het zwaar af om de blokken nog verder te kietelen ivm het kleine blokje + dsg versnellingsbak. ik moet er dagelijks gebruik van maken (30k per jaar) dus ik ben er nog al zuinig op snapje
Heel misschien dat het wel gechipt gaat worden, voorlopig staat alleen het wrappen van het dak op het programma, wil er ook heel misschien een bocanegra van maken haha.
Gisteren al meteen een sterretje in me ruit geslagen![]()