MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Mooi ding man

Moa pics please, mooie auto indaad :cool:

Nice car

Zal er morgen nog een opgooien voor de liefhebber :)

Leuke bak Joost

Dsg of handbak?

maar in nederland mag je toch helemaal nergens zo hard rijden

• Like
Waarderingen: Obee
je betaalt*

Dikke wagen Joost!

Trust me: chippen word niet te gek, ieder vermogen ben je zo aan gewend, echter lijd alles wel net iets meer en een remmen upgrade is dan ook geen overbodige luxe en het is natuurlijk een nette nieuwe auto dus misschien beter niet doen

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

Oh en gefeliciteerd natuurlijk! Mooie keuze

ik heb recent ook nog een flesje Talisker in huis gehaald, samen met een fles finlaggan cask strength en een fles bourbon van de lidl, niet te onderschaten voor 9.99 en een mooie introductie voor bourbon whiskey.

volgende aankoop: nikka from the barrel en een rye wil ik ook wel eens proberen.

Off topic: waar zou een whisky topic geplaatst mogen worden?

Moa pics please, mooie auto indaad :cool:

2dlkmjn.jpg

Foto van interieur moet ik nog even maken :)

Trust me: chippen word niet te gek, ieder vermogen ben je zo aan gewend, echter lijd alles wel net iets meer en een remmen upgrade is dan ook geen overbodige luxe en het is natuurlijk een nette nieuwe auto dus misschien beter niet doen

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

Oh en gefeliciteerd natuurlijk! Mooie keuze

gaat me niet om het vermogen wat te gek word, tis nu al een 1.4 blok met een dikke compressor en turbo. chippen ga ik richting de 230pk. Bij deze auto's raden ze het zwaar af om de blokken nog verder te kietelen ivm het kleine blokje + dsg versnellingsbak. ik moet er dagelijks gebruik van maken (30k per jaar) dus ik ben er nog al zuinig op snapje ;)

Heel misschien dat het wel gechipt gaat worden, voorlopig staat alleen het wrappen van het dak op het programma, wil er ook heel misschien een bocanegra van maken haha.

Gisteren al meteen een sterretje in me ruit geslagen :(

gaat me niet om het vermogen wat te gek word, tis nu al een 1.4 blok met een dikke compressor en turbo. chippen ga ik richting de 230pk. Bij deze auto's raden ze het zwaar af om de blokken nog verder te kietelen ivm het kleine blokje + dsg versnellingsbak. ik moet er dagelijks gebruik van maken (30k per jaar) dus ik ben er nog al zuinig op snapje ;)

Heel misschien dat het wel gechipt gaat worden, voorlopig staat alleen het wrappen van het dak op het programma, wil er ook heel misschien een bocanegra van maken haha.

Gisteren al meteen een sterretje in me ruit geslagen :(

210-220pk ongeveer, zou het i.i.g. niet zomaar ergens laten chippen.

30k per jaar en dan een benzine kopen ???

Dikke bak joost, wat hettie gekost?

tankpas

Terug
Naar boven