- Waardering
- 7.449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Glengoyne 15yo, Nikka white, Ardbeg 10yo, Scapa 16yo
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
![]()

Ja, stiekem wel een beetje whiskyfanwhisky liefhebber?
laatste die ik heb gekocht was Elijah Craig 12yo, ben nu een beetje into bourbons, volgende die ik koop is wss de finlaggan cask strength, voor -40 euro zo'n smaakbom, damn.
Via een vriend nu ook wat met rum begonnen, maar zit nog bij de standaardflessen.Ja, stiekem wel een beetje whiskyfanVia een vriend nu ook wat met rum begonnen, maar zit nog bij de standaardflessen.
Altijd al eens willen proberen, nu gratis verzendkosten + vijftien % korting op alle adidas. KrachtschoenenHoop dat het echt een meerwaarde is. Je leest en ziet er veel goeds van op Youtube.
Altijd al eens willen proberen, nu gratis verzendkosten + vijftien % korting op alle adidas. KrachtschoenenHoop dat het echt een meerwaarde is. Je leest en ziet er veel goeds van op Youtube.
![]()
Haha het is een verslaving he. Ik heb de rood witte, die waren iets duurder. Deze zitten ook lekker. Sommige mensen kopen 10 paar schoenen, ik vind een 2e setje wel niceze zien er wel echt heel vet uit! ik Heb zelf de rode adipowers, zag laatst ook dat ze nieuwe hadden in het wit welke ook echt bruut zijn!
Zitten echt lekker. Heb je die hele dure Adipowers van 180eu ofzo? Die zijn echt mooi vind ik. Ik bedoel deze: Glengoyne 15yo, Nikka white, Ardbeg 10yo, Scapa 16yo
![]()
![]()