XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Glengoyne 15yo, Nikka white, Ardbeg 10yo, Scapa 16yo
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
3346040877743_1.jpg

scappa16.jpg

Ikke ?
Ik zuip niet hoor, en drink ook niet qua alcohol :)

3346040877743_1.jpg

scappa16.jpg

whisky liefhebber? :)
laatste die ik heb gekocht was Elijah Craig 12yo, ben nu een beetje into bourbons, volgende die ik koop is wss de finlaggan cask strength, voor -40 euro zo'n smaakbom, damn.

whisky liefhebber? :)
laatste die ik heb gekocht was Elijah Craig 12yo, ben nu een beetje into bourbons, volgende die ik koop is wss de finlaggan cask strength, voor -40 euro zo'n smaakbom, damn.
Ja, stiekem wel een beetje whiskyfan :) Via een vriend nu ook wat met rum begonnen, maar zit nog bij de standaardflessen.

Ja, stiekem wel een beetje whiskyfan :) Via een vriend nu ook wat met rum begonnen, maar zit nog bij de standaardflessen.

thuis heb ik een appleton estate 12yo, die is heel mooi, en abuelo 12 is echt top, zeker voor die prijzen

• Like
Waarderingen: mat
Altijd al eens willen proberen, nu gratis verzendkosten + vijftien % korting op alle adidas. Krachtschoenen :) Hoop dat het echt een meerwaarde is. Je leest en ziet er veel goeds van op Youtube.

img_3184.jpg

Altijd al eens willen proberen, nu gratis verzendkosten + vijftien % korting op alle adidas. Krachtschoenen :) Hoop dat het echt een meerwaarde is. Je leest en ziet er veel goeds van op Youtube.

Laat maar weten hoe je ze vindt! Ik zit er ook aan te denken ze aan te schaffen.

otg_cable-500x500.jpg

Kan ik mijn PS3 controller op m'n Galaxy S3 aansluiten om N64 en GBA emulators te spelen. Hnng the nostalgia is real.

img_3184.jpg

ze zien er wel echt heel vet uit! ik Heb zelf de rode adipowers, zag laatst ook dat ze nieuwe hadden in het wit welke ook echt bruut zijn!

Voor vrouwtje en mij :rolleyes:

ze zien er wel echt heel vet uit! ik Heb zelf de rode adipowers, zag laatst ook dat ze nieuwe hadden in het wit welke ook echt bruut zijn!
Haha het is een verslaving he. Ik heb de rood witte, die waren iets duurder. Deze zitten ook lekker. Sommige mensen kopen 10 paar schoenen, ik vind een 2e setje wel nice :) Zitten echt lekker. Heb je die hele dure Adipowers van 180eu ofzo? Die zijn echt mooi vind ik. Ik bedoel deze:
AdiPower-Weightlifting-Shoes-Profile.jpg

binnenkort ook nieuwe sneakers kopen.

netjes g

Janoski max ofniet?

ja boy

Hnng goei goei !

3346040877743_1.jpg

scappa16.jpg

Nice! Toevallig ook deze week een bestelling geplaatst. Oa dezelfde Glengoyne. Heb een half jaar in Glasgow gewoond en ook in de distilleerderij geweest, een aanrader voor de liefhebber!

Hoe bevalt die Nikka? Ik wou wel eens een Japanner bestellen en ben zelf voor de Nikka All Malt gegaan omdat ik niet te veel geld eraan wou uitgeven. Valt me overigens niet tegen.

Terug
Naar boven