magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Gewoon, aantrekken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb tegelijkertijd mijn volledig DX-uitrusting verkocht en mijn 120-300mm f2.8 bakbeest die ik te weinig gebruikte. Had dus aardig wat budget om uit te geven, maar gelijk een aantal echt goede objectieven gekocht.
De Samyang is geen fisheye, is een ultra wide angle (14mm). Bevalt goed, wil er binnenkort meer gebruik van gaan maken.

`'Mijn allerlaatste post hier (op DBB), ja. Heb me tijd genoeg verspild aan deze onzin, tijd om wat anders te gaan doen." - EricR
huh![]()
Whis me luck.![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Lens gebruik ik voor Natuur en Astrofotografie.
![]()
![]()
welkom terug vriendHeb tegelijkertijd mijn volledig DX-uitrusting verkocht en mijn 120-300mm f2.8 bakbeest die ik te weinig gebruikte. Had dus aardig wat budget om uit te geven, maar gelijk een aantal echt goede objectieven gekocht. De Samyang is geen fisheye, is een ultra wide angle (14mm). Bevalt goed, wil er binnenkort meer gebruik van gaan maken.
Nice hoor Filling pieces?

Leek er wel veel op.Nope, je bent niet de eerste [emoji14]
http://www.deschoenenfabriek.nl/door-berend-door-berend-sneaker-snake-5/ws-pr/pr4905
?

Haha nee zijn dikMis ik nu style punten omdat ze niet 300 e kosten [emoji14]?
Heb een paar opties. In de Apenheul etc. kijken of er wat te regelen valt.Oh aardig van je, is haar familie er ook bijMoet haar nog vragenHeb een paar opties. In de Apenheul etc. kijken of er wat te regelen valt.