XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

2x gtx 680(weer) 1x gtx660ti..
en air strike bench case..

Heb tegelijkertijd mijn volledig DX-uitrusting verkocht en mijn 120-300mm f2.8 bakbeest die ik te weinig gebruikte. Had dus aardig wat budget om uit te geven, maar gelijk een aantal echt goede objectieven gekocht.

De Samyang is geen fisheye, is een ultra wide angle (14mm). Bevalt goed, wil er binnenkort meer gebruik van gaan maken.

`'Mijn allerlaatste post hier (op DBB), ja. Heb me tijd genoeg verspild aan deze onzin, tijd om wat anders te gaan doen." - EricR

huh???

Whis me luck.
187328_1132rzi.jpg
:banana:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

PARASOL_SAMYANG_SH_105S_PARA_800MM_F_8.jpg

Lens gebruik ik voor Natuur en Astrofotografie.
samyang-800mm-f8-mc-mirror-lens-nikon-f-free-shipping-jimmychoo-1109-04-jimmychoo@13.jpg

.859196.400.300.0.1.t.jpg

Schoensel
vjbAsqq.jpg

Heb tegelijkertijd mijn volledig DX-uitrusting verkocht en mijn 120-300mm f2.8 bakbeest die ik te weinig gebruikte. Had dus aardig wat budget om uit te geven, maar gelijk een aantal echt goede objectieven gekocht. De Samyang is geen fisheye, is een ultra wide angle (14mm). Bevalt goed, wil er binnenkort meer gebruik van gaan maken.
welkom terug vriend

Die hebben best een paar vette pattas !

Beste prijs wel :o

---------- Post added at 14:26 ---------- Previous post was at 14:24 ----------

Die hebben best een paar vette pattas !

Beste prijs wel :o

---------- Post added at 14:27 ---------- Previous post was at 14:26 ----------

Gvd kut dubbelpost

De zwarte zijn niet op voorraad in mijn maat en 45 was net te klein.. Wel een 10% kortingscode gekregen, dus bij deze;
adidas-powerlift-trainer-2-mens.jpg

Terug
Naar boven