MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

En toen,

KOPTEKLOEFOOOO_FDNNKOPKOP.jpg

Heb een hekel aan wekkerradio's en heb de laatste dan ook buiten gegooid. Benieuwd of dit beter bevalt, had ook leeslampje nodig en daar schijnt dit ook voor te kunnen dienen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
9000000012677980_5.jpg

litebook (lichttherapie)

wake-up lights weggegooid geld

althans voor mij dan want het werkt bij mij voor geen meter

Heb een hekel aan wekkerradio's en heb de laatste dan ook buiten gegooid. Benieuwd of dit beter bevalt, had ook leeslampje nodig en daar schijnt dit ook voor te kunnen dienen.
9000000012677980_5.jpg

litebook

[Link niet meer beschikbaar]

Weleens de sleep cycle app geprobeerd op je telefoon? Kan die zeker aanraden.

Weleens de sleep cycle app geprobeerd op je telefoon? Kan die zeker aanraden.

Die werkte opzich ideaal, maar soms moest ik om 05:20 bijvoorbeeld opstaan en dan maakte die app me al om 04:50 wakker omdat dat gunstig was. Ondanks dat je dan lekker wakker wordt denk je toch ja wtf ik ga nog een half uur slapen, met als gevolg dat je daarna helemaal vertyft wakker word.

Die werkte opzich ideaal, maar soms moest ik om 05:20 bijvoorbeeld opstaan en dan maakte die app me al om 04:50 wakker omdat dat gunstig was. Ondanks dat je dan lekker wakker wordt denk je toch ja wtf ik ga nog een half uur slapen, met als gevolg dat je daarna helemaal vertyft wakker word.

Dat is wel een extreem geval wat je beschrijft maar dat kan inderdaad gebeuren. Je moet niet een half uurtje gaan slapen maar je kunt wel een half uurtje snoozen. Je hoeft je telefoon alleen maar aan te raken en dan gaat die op snooze met die app (3-4 min). Ik kan zo makkelijk 20 minuten lang lekker blijven liggen.

werkt bij mij echt perfect. ik zet mijn wekker 5 minuutjes voor het uur, stel 7:55. meestal word ik dan wakker van het licht rond 7:50 (dat vanaf 7:25 aan begint te gaan, is ook wel in te stellen geloof ik) en na het nieuws van 8 ben ik uit mijn bed en voel ik me goed wakker.
kreeg vroeger een immens ochtendhumeur van dat schril gepiep van mijn oude wekker

Iphone flikkert aan alle kanten uit elkaar dus maar eens wat anders besteld.

• Like
Waarderingen: LM
Dit wordt voorlopig mijn nieuw sportspeelgoedje, tot nader order:
2eg5lcx.jpg

Is dat een bierhouder op je stuur?

Iemand interesse in filling pieces maat 43
2qash93.jpg

Splinter nieuw.

Zijn niet voor mij

Toffe schoenen, maar ga er niet in passen.

Nice shoebies how much?

Terug
Naar boven