AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Tjah, met een passie voor koken..
9200000002756838_zpsht6roiyd.jpg

VzRuHcA.png

€4,56 incl. verzending :roflol::roflol: (via aliexpress).
Zal wel uit elkaar vallen zodra ik hem binnenkrijg maar ik wilde de gok toch nemen voor die paar centen. Er stond dat het echt leer zou zijn en het ziet er prima afgewerkt uit op de foto. Maar de realiteit is natuurlijk afwachten.

Leveringstijd 22-52 dagen dus ik zal t.z.t. reporten :D

Bluetooth koptelefoon gekocht, aangezien er nogal wat oordopjes gesneuveld zijn bij mij in de sportschool ..

600x600.jpg

Bluetooth koptelefoon gekocht, aangezien er nogal wat oordopjes gesneuveld zijn bij mij in de sportschool ..

600x600.jpg
Kun je binnenkort nog eens een update plaatsen wat je ervan vind ten opzichte van oordopjes, qua geluid, stevigheiden algemene omgang etc? Ben zelf ook aan het denken om oordopjes te vervangen voor bluetooth headphones :D

Kun je binnenkort nog eens een update plaatsen wat je ervan vind ten opzichte van oordopjes, qua geluid, stevigheiden algemene omgang etc? Ben zelf ook aan het denken om oordopjes te vervangen voor bluetooth headphones :D

Zeker, help me eraan herinneren als ik het vergeet!

Heb hem tnt een keer gebruikt en is echt ideaal. Bleef de gehele training goed zitten, ook tijdens benchen etc.
Geluid is beter dan met oordopjes. Is alleen even wennen dat het een stuk groter is.

weet dat een paar vrienden precies dezelfde hebben voor de gym. Volgens mij wel een prima ding :thumbs:

wilde vandaag nieuwe schoenen uit de UK kopen maar moest paypal aan een creditcard gelinkt hebben om te betalen ???

Of moest met meastro kaart betalen maar weet niet of dat kan via pin pas?

600x600.jpg
heb die hier thuis liggen net verkocht op markplaats voor 70 euro.
vindt het maar een kut ding.
is het de 40 of 50 serie ?

4771a7f4fc693def4f3621b0ff1cf01f.jpg

Ik heb deze
Redelijk goedkoop en super kwaliteit.
Jam model hx-hp420

waarom kan ik geen foto,s uploaden :mad:

Ik gebruik hem al maanden ook met hardlopen en bevalt prima.
Accu gaat lang mee en zit goed.
Prijs kwaliteit is top.
En tuurlijk is er altijd beter.

Ik ben zelf in het bezit van een Beatz by Dre Studio Wireless, mat zwart.

Daar zit wel lekker geluid in! Daarnaast lekker stevig, inklapbaar en gaat heel lang mee qua geluid.

Mag je dan ook wel €400,- voor neerleggen. Minpuntje :( Maar het is het waard!

Ik zou overigens de volgende keer wel voor 'on ear' gaan in plaats van 'over ear', dat zweet wat minder tijdens het trainen.

IMG_1542_zpsc1srwh7f.jpg

Inhoud:
- XXL Nutrition - Perfect Whey Protein, Groot - 4000 gram (Aardbei: 1x)
- 2x XXL Shake beker 700ml
- XXL Nutrition - Delicious Protein Bar, 1 reep (Chocolate & Coconut: 1x, Chocolate & Caramel: 1x, Cookies & Cream: 1x)

Iemand ervaring met de repen? Hoe zijn ze?

Terug
Naar boven