Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Inhoud:
- XXL Nutrition - Perfect Whey Protein, Groot - 4000 gram (Aardbei: 1x)
- 2x XXL Shake beker 700ml
- XXL Nutrition - Delicious Protein Bar, 1 reep (Chocolate & Coconut: 1x, Chocolate & Caramel: 1x, Cookies & Cream: 1x)
Iemand ervaring met de repen? Hoe zijn ze?
Geen goede ervaring mee?
Persoonlijk niet, maar ik weet gewoon dat de kwaliteit minder is van dat merk.
Maak ik mij niet zo druk om, hardware is allemaal goed. Is gewoon intel.Persoonlijk niet, maar ik weet gewoon dat de kwaliteit minder is van dat merk.
wat zit erin?
Intel i3 5005uwat zit erin?
heb zelf pas nieuwe upgraded asus transformerbook t300la gehaald
Netjes
Hoezo is processor beter? Dacht dat i3 één van de minder snellere was? Heb momenteel i5 en 8gig ram, enige kutte is dat grafisch geheugen, Intel 4000 ofzoIntel i3 5005u
Hd 5500 graphics
4 gb ram uitbreidbaar.
500gb opslag
Bluetooth, dvd brander
Externe harddisk
Had eerst 8gb maar deze is sneller. Processor is beter.
Gebruik hem voornamelijk voor verslagen en wat lichte games maybe

Hoezo is processor beter? Dacht dat i3 één van de minder snellere was? Heb momenteel i5 en 8gig ram, enige kutte is dat grafisch geheugen, Intel 4000 ofzo![]()

Beter dan de celeron pentium AMD. Het is een laptop van 450 daar heb je geen i7 voor nodig, het is voor verslagen. Zou onzin zijn om een duurdere te halen.Hoezo is processor beter? Dacht dat i3 één van de minder snellere was? Heb momenteel i5 en 8gig ram, enige kutte is dat grafisch geheugen, Intel 4000 ofzo![]()
nvidia is ook niet super volgens mij met windows 10Beter dan de celeron pentium AMD. Het is een laptop van 450 daar heb je geen i7 voor nodig, het is voor verslagen. Zou onzin zijn om een duurdere te halen.
Je hebt altijd betere hé..
Jouwe is grafisch weer minder, is net waar je het voor gebruikt.
Als ik een game laptop wilde had ik wel nvidia gehaald.
nvidia is ook niet super volgens mij met windows 10
Mijn laptop zit geforce gt 365m in maar na win 10 update code 43 error bij videokaart. Hebben heel veel mensen last van als je op google'd na update windows 10 en amper tot niet te verhelpen.
Voor ssd upgrade werkte het wel trouwens op win 10, nu al meerdere nieuwe installaties verder en hoop maar opgegeven. Gelukkig toch niet om te gamen