AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

IMG_1542_zpsc1srwh7f.jpg

Inhoud:
- XXL Nutrition - Perfect Whey Protein, Groot - 4000 gram (Aardbei: 1x)
- 2x XXL Shake beker 700ml
- XXL Nutrition - Delicious Protein Bar, 1 reep (Chocolate & Coconut: 1x, Chocolate & Caramel: 1x, Cookies & Cream: 1x)

Iemand ervaring met de repen? Hoe zijn ze?

Die repen zijn echt delicious en verslavend, daarom bestel ik ze niet zo vaak haha.

Aspire_E5-571-531-551-521-511_nontouch_black_glare-zoom-big.png

Acer aspire

Mooie lapdoos

wat zit erin?
heb zelf pas nieuwe upgraded asus transformerbook t300la gehaald
Intel i3 5005u
Hd 5500 graphics
4 gb ram uitbreidbaar.
500gb opslag
Bluetooth, dvd brander
Externe harddisk
Had eerst 8gb maar deze is sneller. Processor is beter.

Gebruik hem voornamelijk voor verslagen en wat lichte games maybe

Intel i3 5005u
Hd 5500 graphics
4 gb ram uitbreidbaar.
500gb opslag
Bluetooth, dvd brander
Externe harddisk
Had eerst 8gb maar deze is sneller. Processor is beter.

Gebruik hem voornamelijk voor verslagen en wat lichte games maybe
Hoezo is processor beter? Dacht dat i3 één van de minder snellere was? Heb momenteel i5 en 8gig ram, enige kutte is dat grafisch geheugen, Intel 4000 ofzo :sad:

i7 is da shit.

Hoezo is processor beter? Dacht dat i3 één van de minder snellere was? Heb momenteel i5 en 8gig ram, enige kutte is dat grafisch geheugen, Intel 4000 ofzo :sad:
Beter dan de celeron pentium AMD. Het is een laptop van 450 daar heb je geen i7 voor nodig, het is voor verslagen. Zou onzin zijn om een duurdere te halen.
Je hebt altijd betere hé..
Jouwe is grafisch weer minder, is net waar je het voor gebruikt.
Als ik een game laptop wilde had ik wel nvidia gehaald.

Laatst bewerkt:
Beter dan de celeron pentium AMD. Het is een laptop van 450 daar heb je geen i7 voor nodig, het is voor verslagen. Zou onzin zijn om een duurdere te halen.
Je hebt altijd betere hé..
Jouwe is grafisch weer minder, is net waar je het voor gebruikt.
Als ik een game laptop wilde had ik wel nvidia gehaald.
nvidia is ook niet super volgens mij met windows 10

Mijn laptop zit geforce gt 365m in maar na win 10 update code 43 error bij videokaart. Hebben heel veel mensen last van als je op google'd na update windows 10 en amper tot niet te verhelpen.

Voor ssd upgrade werkte het wel trouwens op win 10, nu al meerdere nieuwe installaties verder en hoop maar opgegeven. Gelukkig toch niet om te gamen

nvidia is ook niet super volgens mij met windows 10

Mijn laptop zit geforce gt 365m in maar na win 10 update code 43 error bij videokaart. Hebben heel veel mensen last van als je op google'd na update windows 10 en amper tot niet te verhelpen.

Voor ssd upgrade werkte het wel trouwens op win 10, nu al meerdere nieuwe installaties verder en hoop maar opgegeven. Gelukkig toch niet om te gamen

Als je niet gamed is het ook niet echt belangrijk, ik game ook haast niet dus vind videokaart niet zo interessant. Comp is snelgenoeg voor waar ik het voor gebruik.

Terug
Naar boven