Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik wil ook eens wat posten hier maar moet tot de conclusie komen dat ik alleen maar voedsel, festival tickets en kleding koop.

Kritiek op Bose is meestal op de 'virtuele surround' systemen etc, waar je relatief gezien veel te veel voor betaald. Voor films is dat ok, maar voor hetzelfde geld kan je evengoed een deftige receiver kopen met 2 goede zuilen, dat voor zowel film als muziek goed te gebruiken is.
De meer recente hoofdtelefoons van Bose krijgen wel goede reviews hoor.

https://www.bol.com/nl/p/logitech-z623-2-1-speakersysteem/1003004010654927/

1003004010654927.jpg

worth.

sub is wel wat groter en ehhm krachtiger dan ik had verwacht.

60% volume en bass beetje omhoog met wat eminem en de melatonine staat op mijn bureau te schudden :roflol:

Ben op zoek naar een bluetooth speaker, zat zelf te denken aan de JBL flip 2. Iemand die ervaring hiermee heeft of een andere aanraad?

Wat heb je daar aan? Wij hebben ook z'n ding in de gym ,maar niemand gebruikt hem omdat het zwaar irritant is.

Voor de oly's

Men was wat positiever over de S7 dan over de G5 dus voorlopig neig ik naar de S7.

de S7 edge is imo de beste telefoon in het algemeen op dit moment.
maar omdat jij zei zoveel waarde te hechten aan die verwisselbare accu, een groter en geen edge scherm te willen, zou je naar de G5 neigen.
de reguliere S7 heeft helaas maar een 5'1 scherm en een 3000 mah accu.

Laatst bewerkt:
de S7 edge is imo de beste telefoon in het algemeen op dit moment.
maar omdat jij zei zoveel waarde te hechten aan die verwisselbare accu, een groter en geen edge scherm te willen, zou je naar de G5 neigen.
de reguliere S7 heeft helaas maar een 5'1 scherm en een 3000 mah accu.
Ja snap ik ga me na het weekend eens even goed inlezen en dingen vergelijken. Thanks iig.

Texas Deadlift bar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven