BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rip my good friend
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is een aprilia rs50cc
vastgelopen, staat er al 1.5 jaar zo bij:Is een aprilia rs50ccvastgelopen, staat er al 1.5 jaar zo bij:
![]()
![]()

Ben ook weer student. Heb nooit wat met scooters gehad. Fietste wel 2 jaar langer.Auto is wat duurder in eigelijk wel alles (verzekering, brandstof, aanschaf). Verder heb ik nog geen auto nodigwerk ligt 5 min rijden van mij vandaan.
En ik ben een student jwz, alles zo cheap mogelijk

Nieuwe bluetooth headphone
![]()
![]()
Dit is wel echt geil materiaal moet ik zeggen. ff geluisterd maar kan er nog niet veel over zeggen. Wist niet meteen hoe je de hand gestures doet voor volume en nummer. Over ear is wel erg warm aan de oren als je dopjes of on ear gewend bent. Afwerking en kwaliteit is een 10/10 iig, zelfs de hele verpakking is subliem. Zat eerst nog te twijfelen tussen deze, Sennheiser en beats maar uiteindelijk toch voor deze gegaan, nog geen spijt maar we zullen zien als ik ze een tijdje in gebruik heb.![]()
Nieuwe bluetooth headphone
![]()
![]()
Dit is wel echt geil materiaal moet ik zeggen. ff geluisterd maar kan er nog niet veel over zeggen. Wist niet meteen hoe je de hand gestures doet voor volume en nummer. Over ear is wel erg warm aan de oren als je dopjes of on ear gewend bent. Afwerking en kwaliteit is een 10/10 iig, zelfs de hele verpakking is subliem. Zat eerst nog te twijfelen tussen deze, Sennheiser en beats maar uiteindelijk toch voor deze gegaan, nog geen spijt maar we zullen zien als ik ze een tijdje in gebruik heb.![]()
Garmin fenix 3 hr gekocht, en de rubberen band vervangen voor een stalen.
Doordat de hr je hartslag in de gaten houd, weet ik precies wat mijn calorieën verbruik is.
Moet zeggen dat het aardig klopt
![]()
maar wel een zeer goede indicator.Garmin fenix 3 hr gekocht, en de rubberen band vervangen voor een stalen.
Doordat de hr je hartslag in de gaten houd, weet ik precies wat mijn calorieën verbruik is.
Moet zeggen dat het aardig klopt
![]()