Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik had dikke big boor 86cc met roze top vriend!!1!!1

rip my good friend
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sicke moter! Is hij helemaal rip? :(

What happend?
Is een aprilia rs50cc :p vastgelopen, staat er al 1.5 jaar zo bij:
vPewEYM.jpg

OOhxR8B.jpg

Auto is wat duurder in eigelijk wel alles (verzekering, brandstof, aanschaf). Verder heb ik nog geen auto nodig :p werk ligt 5 min rijden van mij vandaan.

En ik ben een student jwz, alles zo cheap mogelijk :o
Ben ook weer student. Heb nooit wat met scooters gehad. Fietste wel 2 jaar langer.

Nieuwe bluetooth headphone

headphone_parrot 2.jpg
headphone_parrot 1.jpg

Dit is wel echt geil materiaal moet ik zeggen. ff geluisterd maar kan er nog niet veel over zeggen. Wist niet meteen hoe je de hand gestures doet voor volume en nummer. Over ear is wel erg warm aan de oren als je dopjes of on ear gewend bent. Afwerking en kwaliteit is een 10/10 iig, zelfs de hele verpakking is subliem. Zat eerst nog te twijfelen tussen deze, Sennheiser en beats maar uiteindelijk toch voor deze gegaan, nog geen spijt maar we zullen zien als ik ze een tijdje in gebruik heb. :headphone:

Ziet er nice uit T.

Voor casual gebruik of voor het trainen?

In de eerste plaats buiten training, bij trainen misschien iets dat wat minder opzichtig is.

Dacht al, beetje zonde imo om met zo'n apparaat te gaan trainen.

Gebruik zelf voor het trainen de Philips SHB7150, prima geschikt hier voor.

Na opladen gekoppeld met mac en geluid via bluetooth is :thumbs: Gestures zijn ook erg handig. Echt een aanrader voor de prijs dus. Voor trainen moet het zo'n luxe niet zijn idd. Maar oordopjes nooit meer.

headphone_parrot 2.jpg
headphone_parrot 1.jpg

Dit is wel echt geil materiaal moet ik zeggen. ff geluisterd maar kan er nog niet veel over zeggen. Wist niet meteen hoe je de hand gestures doet voor volume en nummer. Over ear is wel erg warm aan de oren als je dopjes of on ear gewend bent. Afwerking en kwaliteit is een 10/10 iig, zelfs de hele verpakking is subliem. Zat eerst nog te twijfelen tussen deze, Sennheiser en beats maar uiteindelijk toch voor deze gegaan, nog geen spijt maar we zullen zien als ik ze een tijdje in gebruik heb. :headphone:

Wat kost dit?

Ik heb zelf de SMS Audio Street by 50 On-Ear Sport Black hoofdtelefoon gekocht, maar deze zit er ook vet uit.

headphone_parrot 2.jpg
headphone_parrot 1.jpg

Garmin fenix 3 hr gekocht, en de rubberen band vervangen voor een stalen.
Doordat de hr je hartslag in de gaten houd, weet ik precies wat mijn calorieën verbruik is.
Moet zeggen dat het aardig klopt :D

c6b7a4fdfb8fc48cb25ccf2f347c7111.jpg

Iemand toevallig in de afgelopen dagen bij Men At Work besteld?

Doordat de hr je hartslag in de gaten houd, weet ik precies wat mijn calorieën verbruik is.

very nice!! ik gebruik zelf ook een sporthorloge van polar. Maar garmin is sws favoriet wbt gps shizzle enzo. (enigzins bevooroordeeld want had nooit andere gebruikt maar ok). Maar deze is echt mooi!

Is het via een borstband? wat voor functies heeft het allemaal?
En zo precies is het natuurlijk niet ;) maar wel een zeer goede indicator.

Waarom gekozen voor Garmin en niet voor Suunto?

Terug
Naar boven