Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

koekoek die zijn niet gratis zeg

haat aan dikke witte zolen.

En dat voor een vrij basic saai design :roflol: Die Givenchy r**ards hebben ook gewoon een schoen die precies op de air max lijkt xD

hoeft toch ook niet heel fancy te zijn om mooi te zijn?

Eerdaags ook nieuwe schoenen kopen maar mijn pay pal werkt niet :( Ik wil schoenen uit de UK bestellen maar dat is onmogelijk zo. Iemand tips?

hoeft toch ook niet heel fancy te zijn om mooi te zijn?

Eerdaags ook nieuwe schoenen kopen maar mijn pay pal werkt niet :( Ik wil schoenen uit de UK bestellen maar dat is onmogelijk zo. Iemand tips?

Ik heb wel skrill om via creditcard te betalen
Stuur ff bericht op fb :$

En over fancy en mooi, voor wat givenchy schoenen kosten verwacht ik wat beters en zeker ook originelers dan een rip off van een ander merk

Mooi om weer even de eerste pagina's van dit topic telezen en mensen te zien stoffen overspullen dieje nu in de vuilnis kan vinden haha.

lg-55lf580v-smart-led-tv-zwart-8806087140613.jpg
420870?width=422&height=390.jpg

Cadeautje voor @Punjab zijn verjaardag..

Die tv is bijna groter dan dat ik ben.... :O

:$ :$ :$ :heart:

:roflol: @HillR is inderdaad niet zo groot hoor.. Maar ze is nog wel groter dan de 55" :D
Wel epic wennen aan zo'n grote TV :roflol: zou bijna van tennis kijken een nekhernia krijgen :haha:

:roflol: god***domme ik ben moe :roflol:

Nieuwe pc aangeschaft:

AMD 2.4 gigahertz
300 gigabyte harde schijf
dual dvd brander nec
snelle 256 mb videokaart
1 gigabyte geheugen
plus toetsenbord, muis etc.

met een samsung 19 inch tft lcd monitor

Het is gekocht via pc prive en mij kost het maar minder dan de helft. De baas betaalt de rest. Toch wel een voordeel als bij een ict bedrijf werkt. :)

damn die ouwe tijd :roflol:

best leuk om terug te lezen :$ goeie nostalgie feels

:roflol: @HillR is inderdaad niet zo groot hoor.. Maar ze is nog wel groter dan de 55" :D
Wel epic wennen aan zo'n grote TV :roflol: zou bijna van tennis kijken een nekhernia krijgen :haha:

Persoonlijk vind ik die grote formaten tv erg snel wennen. Ben destijds van 80cm naar 50 inc gegaan en naar een paar weken valt het verschil niet echt meer op in mijn ogen.

Ik zou graag weer een grotere willen maar mijn vrouwtje vind deze groot genoeg die we nu hebben.

• Like
Waarderingen: Vonk
2001124711.jpg

Paste niet eens in m'n kast :roflol:. Dus kast van ons pap gekregen, + 60 watt (660 ipv 600w) en geile koelers die je kan bedienen via knoppie (3 standen)

Terug
Naar boven