XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Toevallig vandaag gehaald.. scheelt zoeken elke keer... vannacht uitproberen als ik naar Duitsland rijd.. hoef dus ook niet steeds met routeplanner te werken en printjes en het gezoek... nu gewoon een geile vrouwenstem die mij de weg wijst.... zal wel even duren voordat ik het helemaal ga gebruiken.. ben namelijk niet gewend om op een vrouwenstem te vertrouwen als het gaat om indicatie van de weg... :o :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Socrates zei:
Toevallig vandaag gehaald.. scheelt zoeken elke keer... vannacht uitproberen als ik naar Duitsland rijd.. hoef dus ook niet steeds met routeplanner te werken en printjes en het gezoek... nu gewoon een geile vrouwenstem die mij de weg wijst.... zal wel even duren voordat ik het helemaal ga gebruiken.. ben namelijk niet gewend om op een vrouwenstem te vertrouwen als het gaat om indicatie van de weg... :o :D
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zag hem al in de Aldi krant ja, relaxed. Ik heb straks een navigatiesysteem op m'n telefoontje dat hierboven staat afgebeeld. :cool:
 
Zelda zei:
Ik zag hem al in de Aldi krant ja, relaxed. Ik heb straks een navigatiesysteem op m'n telefoontje dat hierboven staat afgebeeld. :cool:

Ja klopt ja.. ik zag het in de telegraaf en dacht.. ach waarom ook niet :D best handig...
 
Tickets voor het concert van Belle Perez in de HMH!!!:D
 
Ik heb een nieuwe mp3 speler met touch screen voor maar 250euro.Creative-merk
 
Damn... als ik dit soort topics lees speelt mijn materialistische uberdrang weer op... en móet ik weer iets kopen :(
 
Godverdegodver. Ik ben zo kwaad he. Ik heb een Motorola V360 besteld bij BesteKeus.nl uit hoe-kan-het-ook-anders Best (Braboland) vanwege een eerdere goeie ervaring. Meteen vooruit betaald per web, wordt meteen afgeschreven en bij hun bijgeschreven. De volgende dag staat mijn telefoon nog steeds 'in afwachting van betaling'. Ik mail BesteKeus, vragen wat er aan de hand is. Willen ze mijn rekeningnummer nogmaals hebben. Wat een idioten, dat kunnen ze toch ook aan de hand van je naam zien! :mad: :mad: :mad:

De volgende dag, vandaag, maar es gebeld á 45 cent per minuut met Beste****Keus. Wat denk je? De bestelling is inmiddels in behandeling en kan ik 'in-de-loop-van-de-volgende-week' verwachten. Godver man! :mad: Wat is dat voor een k*tbedrijf zeg ik. Zegt de Braba aan de andere kant van de lijn: 'Als u de leveringstijd had willáh weetáh, da had u guwohn even kenne belleh naar onsz! Nu kost het u 10% van het aankoopbedrag als u annuleert!'
Oh. Dus ergens volgende week wordt m'n telefoon éérst natuurlijk 2 keer aangeboden door de TPG als ik niet thuis ben en dan kan ik em zaterdag ophalen op het postkantoor.

SUKKELS! INTERNET BESTELLEN VANUIT AMERIKA GAAT NOG SNELLER BESTEk*tKEUS!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Tijd voor de pilletjes Diebieciee? :)
 
Een wijze les opa, als ik iets online bestel dan kijk ik na de prijs gelijk naar de levertijd en kosten. ;)
 
Whahaha jah DBC de wraak van de brabo's is zoet!
 
MrJ zei:
Doe me denken aan de HK op GoT. Toch maar eens een unbannetje aanvragen daar. :o
Ontopic:
[Afbeelding niet meer beschikbaar] (clickable)
Al op de 8ste besteld, geld overgemaakt, vandaag maar eens achteraan gebeld. Kreeg ik te horen dat die niet meer op voorraad was en of ik de x480 zou willen. Nee dus. :mad:
Heb ze vriendelijk doch dringend verzocht het geld eventjes met spoed terug te boeken, de randmongolen.
Nu bij een betrouwbare webshop maar besteld. :p
Goede telefoon, ik heb m ook!!!!
 
Rob G zei:
Whahaha jah DBC de wraak van de brabo's is zoet!

Muhahaha gisteren wilde er een Brabo-hoge pief mij laten opdraven in pak.
Dat ging dus even niet door. Hij kwaad bellen naar mijn organisatie.
Maar nee hoor die kreeg geen poot aan de grond.

Vanochtend kom ik em tegen. Gaat ie met z'n 1.70 voor me staan en zegt:
'Goeiemorgen. Zeg, ben jij body-buil-der?'

:roflol:

Maar goed OT: IK kijk uit naar m'n

17158.jpg
 
DBC01 zei:
Muhahaha gisteren wilde er een Brabo-hoge pief mij laten opdraven in pak.
Dat ging dus even niet door. Hij kwaad bellen naar mijn organisatie.
Maar nee hoor die kreeg geen poot aan de grond.
Vanochtend kom ik em tegen. Gaat ie met z'n 1.70 voor me staan en zegt:
'Goeiemorgen. Zeg, ben jij body-buil-der?'
:roflol:
Wat zei je? "nee, ik eet veel"
 
DBC die telefoon werkt alleen als je er Broabant tegen praat, die is beveiligd tegen haters!
 
DBC01 zei:
Te klein voor mijn handjes helaas.
Hehe, ik voel met je mee. :thumbup:
Ik heb zelf de Samsung E800, maar een smsje typen valt niet mee als je 5 toetsen met 1 vinger tegelijk indrukt. En het toestel in je hand houden en met de duim typen gaat ook niet, daar is het foontje te klein voor.
 
Ik vraag me af hoe de meeste DBB'ertjes met een Samsung-foontje dan wel kunnen SMS'en maar ook nog dumbbells vasthouden? Zouden ze Samsung dumbbells voor MrJ's knuistjes hebben?
 
Back
Naar boven