MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Maar waarop moet je je voorbereiden dat je een zakmes nodig hebt?
 
Heb regelmatig een schroevendraaier, kurkentrekker, schaar en mes nodig op straat.

Maar waarop moet je je voorbereiden dat je een zakmes nodig hebt?

Precies.

You never know maar het heeft 1001 applicaties.

Ga gewoon graag voorbereid de deur uit.
Dus een aantal dingen heb ik altijd in mijn tas zitten.
 
Laatst bewerkt:
Wat is nederland verwijfd zeg :roflol:

Nu is het opeens raar dat je een zakmes hebt.
 
Zit altijd in m'n rugzak (multitool met tang). Wekelijks gebruik ik hem.
Vooral het mes, maar de andere tools zijn ook handig.
Hoe vaak irriteren mensen zich niet aan bepaalde zaken die loshangen en je terug kan vastmaken in 10 seconden, maar je bent te lui om je gereedschap te halen. => multitool to the rescue
(inb4 wannabe tradie ocd)
Laatste maand: Deur die sleept (schroevendraaier), deur vrachtwagen niet uitgelijnd (schroevendraaier), fietszadel zit los (tang) en vele malen het mes.
 
Zit altijd in m'n rugzak (multitool met tang). Wekelijks gebruik ik hem.
Vooral het mes, maar de andere tools zijn ook handig.
Hoe vaak irriteren mensen zich niet aan bepaalde zaken die loshangen en je terug kan vastmaken in 10 seconden, maar je bent te lui om je gereedschap te halen. => multitool to the rescue
(inb4 wannabe tradie ocd)
Laatste maand: Deur die sleept (schroevendraaier), deur vrachtwagen niet uitgelijnd (schroevendraaier), fietszadel zit los (tang) en vele malen het mes.

Nu ja best dat niet iedereen dit bijheeft. Spoed zou overrompeld worden door mensen die te lomp zijn om er mee te werken :D
 
Zit altijd in m'n rugzak (multitool met tang). Wekelijks gebruik ik hem.
Vooral het mes, maar de andere tools zijn ook handig.
Hoe vaak irriteren mensen zich niet aan bepaalde zaken die loshangen en je terug kan vastmaken in 10 seconden, maar je bent te lui om je gereedschap te halen. => multitool to the rescue
(inb4 wannabe tradie ocd)
Laatste maand: Deur die sleept (schroevendraaier), deur vrachtwagen niet uitgelijnd (schroevendraaier), fietszadel zit los (tang) en vele malen het mes.
wut :roflol:
 
Precies.

You never know maar het heeft 1001 applicaties.

Ga gewoon graag voorbereid de deur uit.
Dus een aantal dingen heb ik altijd in mijn tas zitten.
Ik probeer het te begrijpen. Je koopt een zakmes om je voor te bereiden... maar waarop dat weet je niet... dus hoe weet je dan of je een zakmes nodig hebt want waar bereid je je nu precies op voor?
Nu begrijp ik wel ineens die rugtas, daar zit natuurlijk ook je gasmasker in en je knoflook bollen en super soakers gevuld met heilig water mocht je een vampier tegen het lijf lopen. Je kunt niet goed genoeg voorbereid zijn. En het is jullie goed recht om al die onvoorbereide mensen uit te lachen op straat, haha.
 
  • Like
Waarderingen: JdT
Ik probeer het te begrijpen. Je koopt een zakmes om je voor te bereiden... maar waarop dat weet je niet... dus hoe weet je dan of je een zakmes nodig hebt want waar bereid je je nu precies op voor?
Nu begrijp ik wel ineens die rugtas, daar zit natuurlijk ook je gasmasker in en je knoflook bollen en super soakers gevuld met heilig water mocht je een vampier tegen het lijf lopen. Je kunt niet goed genoeg voorbereid zijn. En het is jullie goed recht om al die onvoorbereide mensen uit te lachen op straat, haha.

Doe ik ook en met plezier.

Voor de rest typisch antwoord.
 
Laatst bewerkt:
1800€ armer zojuist geworden ...

1 roadtrip door heen de westkust California - arizona - utah - neveda 16 dagen lang :D
 
Laatst bewerkt:
Zit altijd in m'n rugzak (multitool met tang). Wekelijks gebruik ik hem.
Vooral het mes, maar de andere tools zijn ook handig.
Hoe vaak irriteren mensen zich niet aan bepaalde zaken die loshangen en je terug kan vastmaken in 10 seconden, maar je bent te lui om je gereedschap te halen. => multitool to the rescue
(inb4 wannabe tradie ocd)
Laatste maand: Deur die sleept (schroevendraaier), deur vrachtwagen niet uitgelijnd (schroevendraaier), fietszadel zit los (tang) en vele malen het mes.
Heb genoeg gereedschap in mijn auto, da daarvoor geen zakmes bij me dragen.
 
Waarom kan ik hier geen fotos uploaden dammit? Heb net iets leuks gekocht dat ik wil showen.
 
Als je gereedschap al klaarlegt bij de shit dat kapot gaat gaan ben je inderdaad goed bezig.
inb4 shark's auto:
Haha nee, rij een prius. Nog nooit wat aan stuk gegaan in 80.000km op een wiellager na en dat is voor de dealer. In de auto zit het me niet in de weg, altijd handig als ik ergens iemand moet helpen of aan mijn audio iets moet doen. Heb wel een ontluchtingssleutel voor de radiator aan mijn sleutelbos. Ook in 10 jaar nooit gebruikt. Heb wel tijd een flesje CHCl3 bij me. :hornyna:
 
Back
Naar boven