Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een paar squat schoenen, zijn nu in de aanbieding bij Zalando.
![]()
.Verdomme, die waren uitverkocht voor een aantal maand al. Had ze een paar weken geleden nog weer een mailtje gestuurd...
Even een kijkje gedaan weer, natuurlijk zijn de zwarte in mijn maat weer niet in de aanbieding. Nu zit ik te twijfelen om toch nog een andere kleur te gaan bestellen.
Ik dacht dat ze nu bij adidas zelf ook in de aanbieding zijn.
Ik heb ze ook bij Zalando besteld. Elke dag ff paar keer checken. Ze worden nog wel eens teruggestuurd. Fijne schoenen!
Ik had de mijne ook inderdaad bij Adidas voor een prikkie![]()
.
Een paar squat schoenen, zijn nu in de aanbieding bij Zalando.
![]()
Je kan ermee doen wat je wilt, zal alleen even wennen zijn omdat ze niet zo flexibel zijn. Ik hou zelf m'n squatschoenen heel mn training aan.Zag die aanbieding ook voorbij komen.
Zijn deze schoenen puur voor het squaten of kan je hier ook gewoon lunges etc mee doen?
Om nou schoenen te wisselen na het squaten....
Je kan ermee doen wat je wilt, zal alleen even wennen zijn omdat ze niet zo flexibel zijn. Ik hou zelf m'n squatschoenen heel mn training aan.
Het voorste stuk is gewoon zoals normaal, vanaf ongeveer het midden is het pas één stukOok met calve raises gewoon te doen?
Omdat die schoenen een stuk stijver zijn.
nice, heb je linkje?
Heb al aan 2 mensen verteld waar hij te koop is, straks loopt heel Nederland met dit fantastische exemplaar