MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Een paar squat schoenen, zijn nu in de aanbieding bij Zalando.

IMG_3125.JPG

Goede oplader (MH-C9000) plus een paar setjes eneloop batterijen gekocht.
Veel van mijn GP's waren blijkbaar dood maar wist niet welke ik nu weg moest gooien omdat je ze altijd per set gebruikt.
Sommige nog weer tot leven kunnen brengen met deze lader.

4327339508_5ffbf84b39_z.jpg

IMG-20170617-WA0004.jpeg
IMG-20170617-WA0006.jpeg

• Like
Waarderingen: mat
Is vast wel trots dat ze zijn foto gebruiken op de cover.

IMG_3125.JPG

Verdomme, die waren uitverkocht voor een aantal maand al. Had ze een paar weken geleden nog weer een mailtje gestuurd...

Even een kijkje gedaan weer, natuurlijk zijn de zwarte in mijn maat weer niet in de aanbieding. Nu zit ik te twijfelen om toch nog een andere kleur te gaan bestellen ???.

Ik dacht dat ze nu bij adidas zelf ook in de aanbieding zijn.

Ik had de mijne ook inderdaad bij Adidas voor een prikkie:)

Verdomme, die waren uitverkocht voor een aantal maand al. Had ze een paar weken geleden nog weer een mailtje gestuurd...

Even een kijkje gedaan weer, natuurlijk zijn de zwarte in mijn maat weer niet in de aanbieding. Nu zit ik te twijfelen om toch nog een andere kleur te gaan bestellen ???.

Ik heb ze ook bij Zalando besteld. Elke dag ff paar keer checken. Ze worden nog wel eens teruggestuurd. Fijne schoenen!

Ik dacht dat ze nu bij adidas zelf ook in de aanbieding zijn.

Ik heb ze ook bij Zalando besteld. Elke dag ff paar keer checken. Ze worden nog wel eens teruggestuurd. Fijne schoenen!

Thanks girls xx, de zwarte zijn inderdaad in de aanbieding op adidas.

Ik had de mijne ook inderdaad bij Adidas voor een prikkie:)

Ze zijn niet duur inderdaad :).

Laatste tijd zie ik meer BB trainen met worstel/MMA schoenen.
Ik kon helaas de maat niet krijgen bij Schoenen

Dus gegaan voor de Adidas Response 3.1

bff6a43ad07e92e69599cbb64ad4119c66ba95a7.jpg

Zal mij benieuwen hoe het Squaten en Deadliften gaat worden, op deze schoenen. :D

IMG_3125.JPG

Zag die aanbieding ook voorbij komen.
Zijn deze schoenen puur voor het squaten of kan je hier ook gewoon lunges etc mee doen?
Om nou schoenen te wisselen na het squaten....

Zag die aanbieding ook voorbij komen.
Zijn deze schoenen puur voor het squaten of kan je hier ook gewoon lunges etc mee doen?
Om nou schoenen te wisselen na het squaten....
Je kan ermee doen wat je wilt, zal alleen even wennen zijn omdat ze niet zo flexibel zijn. Ik hou zelf m'n squatschoenen heel mn training aan.

Het ligt er aan waar je ze mee vergelijkt, ze zijn minder soepel dan hardloopschoenen, maar ik vind ze ook weer niet erg stug. Ik gebruik ze nu overal voor, zelfs om te deadliften.

[Link niet meer beschikbaar] groetjes

Terug
Naar boven