Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ThanksWat ga je er mee doen buiten tv kijken?
Gamen?
Streamen?
Smart TV?
Voorkeur aan een merk? Wil je een merk niet?
backlight?
Is zoiets nog legaal bij je te dragen in het openbaar? Lijkt mij wek handig om een soort 'herenmesje' op zak te hebben.
Is zoiets nog legaal bij je te dragen in het openbaar? Lijkt mij wek handig om een soort 'herenmesje' op zak te hebben.
Ja het hoeft ook niet groot. Moet ook niet te zwaar zijn. Het moet in een broekzak of jaszak passen. En een beveiliging, dat die niet terug kan klappen.u zeker een zakmes dragen als je het leuk vind, komt altijd van pas.
Kan je best wat aanraders geven als je dat wilt
Ja het hoeft ook niet groot. Moet ook niet te zwaar zijn. Het moet in een broekzak of jaszak passen. En een beveiliging, dat die niet terug kan klappen.
Heb een jaar terug weleens gekeken en kwam toen o.a. spyderco en kershaw tegen. Ik weet niet zo goed wat het budget is, laat ik zeggen onder de €100. Of wat zou een mooi bedrag zijn voor iemand die een degelijk mes wilt, goede kwaliteit en scherp lemmet.
Heb zelf een Boker Urban trapper Petite (de flipper).
Heerlijk klein en licht (ingeklapt), en toch een goede praktische lemetlengte.
(niet mijn foto)
![]()
@vsral mooi mes, ook binnen budget.
@basmca mooie tips, die lionsteel opera is zeker kanshebber.
Haha ja mooie collectie heb je. Kan idd verleidelijk zijn om te verzamelen. Mooie multitools ook. Ik heb een leatherman, voor onderweg tijdens fietsen bijvoorbeeld.
Die van Massdrop is ook zeker mooi, maar ik beperk voor nu even tot NL shops.