AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

  • Beetje wel, daar ben ik heel eerlijk in. :P Ik heb overigens geen 2k betaald voor mijn TV, dat zei ik ook niet.
    In deze westerse maatschappij ontkom je er bijna niet aan en ik heb veel respect voor mensen die het materialistische geheel los kunnen laten. Ik hoef in ieder geval niet de nieuwste telefoon (heb een Lenovo K9 privé en van de baas onlangs een Samsung S9 gehad, maar die gebruik ik enkel voor werk en kan ik over een maand weer inleveren daar ik van functie wissel) en rijd in een Mazda 323 uit 2001. Prima auto, zelden problemen mee en betrouwbaar. Verder leef ik vrij simpel. Mijn dagelijks en wekelijks ritme bestaat uit werken, eten, trainen, slapen, huishoudelijke zaken en boodschappen. Ik ben niet van allerlei socials en dagjes uit. Als ik kan trainen en mijzelf in de primaire levensbehoeften kan voorzien, vind ik het best. TV kijken doe ik wel regelmatig en toen ik in 2015 een appartement kocht besloot ik mijn spaargeld goed te gebruiken door mijn huis in één keer goed in te richten.

    Foto’s van je crib :cool:
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    De autist in Bert is nu wakker gemaakt en is vermoedelijk reeds lijstjes gaan maken over wat nog te doen alvorens foto's met goede lichtinvallen te gaan maken.
     
    De autist in Bert is nu wakker gemaakt en is vermoedelijk reeds lijstjes gaan maken over wat nog te doen alvorens foto's met goede lichtinvallen te gaan maken.

    Nee hoor, Bert laat z'n woning in perfecte staat achter als hij van huis gaat, ook al is het maar voor een boodschapje.
    En autisten malen niet om lichtinval en angles.
     
    Spannend :D
     
    Mijn huis is niet bijzonder en I don't give a shit wat iemand er van vindt.
     
    Foto’s van je crib :cool:
    Deze had je nog van mij te goed. :p
    IMG_20190127_155842.jpg IMG_20190127_160038.jpg IMG_20190127_160230.jpg IMG_20190127_160344.jpg IMG_20190127_160404.jpg
     
    Red label en grants :(

    Tijd om daar een goed flesje tussen te zetten.
     
    Is het tijd voor een 'DBB cribs' topic?
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Hoeveel karma levert dat op?
     
    That’s where all the magic happens.

    img_20190127_155842-jpg.jpg
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Red label en grants :(

    Tijd om daar een goed flesje tussen te zetten.
    Je mag er van mij van alles tussen zetten. Ik drink zelf niet by-the-way. :D
     
    Beetje stoer doen dus.
    Ja, het is immers stoer om flessen drank in huis hebben staan; ik krijg nooit bezoek trouwens behalve de kat van mijn 70-jarige buurvrouw.
    Vandaar dat deze flessen er al 4 jaar ongeopend staan. :roflol:
    Op de andere kast staan XXL-potten, maar daar heeft niemand oog voor hè, nep-BB'ers hier zo. Allemaal zuiplappen.
     
    Back
    Naar boven