AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Wordt maandag geleverd

Screenshot_20190621-123945_Chrome.jpg

Nice, precies het model waar ik ook op zit te azen.. Laat me even je bevindingen weten @The Hoff :kiss:

Maar je betaalt daar wel ietsje teveel geloof ik :emo:

upload_2019-6-21_12-44-47.png

Nice, precies het model waar ik ook op zit te azen.. Laat me even je bevindingen weten @The Hoff :kiss:

Komt goed Punjab. We hebben nu een 50 inch maar die stamt van net voor de tijd van de smart tv. Overigens hebben we hem gisteren gekocht voor een paar tientjes minder en met een levertijd van 2 dagen. Blijkbaar laatste model. Maar hou je op de hoogte hoe die bevalt.

Komt goed Punjab. We hebben nu een 50 inch maar die stamt van net voor de tijd van de smart tv. Overigens hebben we hem gisteren gekocht voor een paar tientjes minder en met een levertijd van 2 dagen. Blijkbaar laatste model. Maar hou je op de hoogte hoe die bevalt.

Laatste voorraad bedoel je zeker? Verkrijgbaar sinds: 20 april 2018

Maar je betaalt daar wel ietsje teveel geloof ik :emo:

upload_2019-6-21_12-44-47.png

Ik moet aan mijn vrouw even het preciese model vragen. Dacht namelijk dat het die was die ik poste. Dat was de nigste die ik zou gauw kon vinden.

Wij waren 819€ kwijt inclusief een wandbeugel

Dan heb je een prima deal te pakken op basis van de huidige goedkoopste aanbieder :)

Dan moet je maar eens een "totale uitverkoop" doen. Ik offer me met plezier op ;)
J/k, geniet ervan. Het weze je gegund! :o

Uitzuipevenement!
Doen we geregeld met de zomer.

Nou, ik stel mezelf wel vrijwilliger om een aantal flessen op te halen. Laat maar weten waar en wanneer :p
Zal elke fles voorproeven!
Kwestie dat je geen gekurkt geschenk krijgt.

Haha!

Bierbuik eraf fietsen :trollface:

Jij snapt hem, misschien maak ik dan toch nog kans.

Terug
Naar boven