AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Baard en huid verzorging.
IMG_20190607_221606.jpg

Kon je die cream ook echt zelf samenstellen? weet wel dat dit een duur grapje is geweest, niet?

Kon je die cream ook echt zelf samenstellen? weet wel dat dit een duur grapje is geweest, niet?
Zelf kiezen deed ik niet.
Geen verstand van ook.
Er wel redelijk dat vragen gesteld om zo een gepast product te maken.
En het werkt ook effectief.
Wat is duur voor een product dat werkelijk doet waarvoor het dient.
En 100% natuurlijke ingrediënten.
Bekijk de site eens als je interesse hebt.

www liljaskincare.com

Zelf kiezen deed ik niet.
Geen verstand van ook.
Er wel redelijk dat vragen gesteld om zo een gepast product te maken.
En het werkt ook effectief.
Wat is duur voor een product dat werkelijk doet waarvoor het dient.
En 100% natuurlijke ingrediënten.
Bekijk de site eens als je interesse hebt.

www liljaskincare.com

Het is ook maar olie/vet en water. Dus de scepticus heeft met cosmetica bijna altijd gelijk. Maar het enige wat telt is of jij er blij van wordt, als dat zo is en jij vindt het je geld waard, is het alsnog een prima koop.

Je hebt om te internetten en whatsappen geen iPhone nodig, om van A naar B te komen geen mercedes. Maar toch worden er veel mensen heel blij van.

Het is ook maar olie/vet en water. Dus de scepticus heeft met cosmetica bijna altijd gelijk. Maar het enige wat telt is of jij er blij van wordt, als dat zo is en jij vindt het je geld waard, is het alsnog een prima koop.

Je hebt om te internetten en whatsappen geen iPhone nodig, om van A naar B te komen geen mercedes. Maar toch worden er veel mensen heel blij van.
Zeker waar betreffende de iPhone.
En begrijp je redenering.
Maar denk dat je iets te kort door de bocht gaat.
Hierin kruipt heel wat arbeid.
De ingrediënten zijn niet zomaar ''gekweekt'' in een labo of gefabriceerde producten.

Kwestie is niet alleen blij zijn.
Maar het moet effect hebben toch?

Zeker waar betreffende de iPhone.
En begrijp je redenering.
Maar denk dat je iets te kort door de bocht gaat.
Hierin kruipt heel wat arbeid.
De ingrediënten zijn niet zomaar ''gekweekt'' in een labo of gefabriceerde producten.

Kwestie is niet alleen blij zijn.
Maar het moet effect hebben toch?

Ja, handgemaakt kost veel geld. Arbeid etc. Maar ook de persoonlijke aandacht die je soms krijgt, meestal is de marketing erachter hetgeen de prijs bepaalt.

Ik ken iemand die werkt in cosmetica en die vertelde mij, dat het geurtje, kleurtje, verpakking, het gevoel op de huid het enige echte verschil is, verder is alles gewoon water en olie/vet in verschillende verhoudingen. De verpakking is vaak duurder dan de inhoud. En afgezien van bewaarmiddelen waar sommige mensen niet tegen kunnen is het allemaal veel minder verschillend van elkaar dan ze je proberen te laten geloven. Het artikel hieronder zegt ongeveer hetzelfde.

De prijs heeft meer te maken met marketing, de verpakking, dan de functie van het product. Maar nogmaals, als jij je er prettig bij voelt en er blij van wordt, dan heb je daar voor betaald. Prima wat mij betreft, iedereen heeft zo zijn liefhebberij :) Ik ben zelf ook af en toe slaaf van de commercie en ik koop ook spullen waarvan ik zelf gewoon weet dat ze niet perse beter zijn dan goedkopere varianten.

https://www.huffpost.com/entry/face...kBucDgYl0ehYGepZaJnSSJBE4cuBM1LcVOaxZ8czoq6pm

https://www.science.org.au/curious/people-medicine/chemistry-cosmetics

Ja, handgemaakt kost veel geld. Arbeid etc. Maar ook de persoonlijke aandacht die je soms krijgt, meestal is de marketing erachter hetgeen de prijs bepaalt.

Ik ken iemand die werkt in cosmetica en die vertelde mij, dat het geurtje, kleurtje, verpakking, het gevoel op de huid het enige echte verschil is, verder is alles gewoon water en olie/vet in verschillende verhoudingen. De verpakking is vaak duurder dan de inhoud. En afgezien van bewaarmiddelen waar sommige mensen niet tegen kunnen is het allemaal veel minder verschillend van elkaar dan ze je proberen te laten geloven. Het artikel hieronder zegt ongeveer hetzelfde.

De prijs heeft meer te maken met marketing, de verpakking, dan de functie van het product. Maar nogmaals, als jij je er prettig bij voelt en er blij van wordt, dan heb je daar voor betaald. Prima wat mij betreft, iedereen heeft zo zijn liefhebberij :) Ik ben zelf ook af en toe slaaf van de commercie en ik koop ook spullen waarvan ik zelf gewoon weet dat ze niet perse beter zijn dan goedkopere varianten.

https://www.huffpost.com/entry/face...kBucDgYl0ehYGepZaJnSSJBE4cuBM1LcVOaxZ8czoq6pm

https://www.science.org.au/curious/people-medicine/chemistry-cosmetics

Voor het gros.
Misschien zelf 99% van de producenten zal dit zeer zeker zo goed als allemaal waar zijn wat je schrijft.
Deze bevat geen bewaarmiddelen.
Niet dat dit het enige argument is.
Ergens denk ik dat we appelen en peren aan het vergelijken zijn.
Wat niet wegneemt dat er olie en water in beide producten zit.

Doet me denken aan een discussie van een tijd terug.
Iemand vertelde me dat gelijk wat voor wijn maximum 15 euro waardig.
En ook hier moest ik toegeven dat hij voor 99% procent gelijk had.
Helaas is die 99% niet wat ik zoek.
Niet omdat een fles wijn van die prijs onwaardig is.
Maar omdat sommige gewoon duurder zijn.

Ben wat aan het afdwalen.
Het artikel nog niet kunnen lezen.
Maak er zo snel mogelijk werk van.

Voor het gros.
Misschien zelf 99% van de producenten zal dit zeer zeker zo goed als allemaal waar zijn wat je schrijft.
Deze bevat geen bewaarmiddelen.
Niet dat dit het enige argument is.
Ergens denk ik dat we appelen en peren aan het vergelijken zijn.
Wat niet wegneemt dat er olie en water in beide producten zit.

Doet me denken aan een discussie van een tijd terug.
Iemand vertelde me dat gelijk wat voor wijn maximum 15 euro waardig.
En ook hier moest ik toegeven dat hij voor 99% procent gelijk had.
Helaas is die 99% niet wat ik zoek.
Niet omdat een fles wijn van die prijs onwaardig is.
Maar omdat sommige gewoon duurder zijn.

Ben wat aan het afdwalen.
Het artikel nog niet kunnen lezen.
Maak er zo snel mogelijk werk van.
Hup hup aan het werk dan!

Terug
Naar boven