Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, inderdaad, ABS is voor mensen die niet kunnen remmen. Dude, als je wil trollen, doe het dan toch wat beter want dit is wel van een heel laag niveau... zelf voor jou.koop dan een echte motor dit is iets voor oude mensen , abs ook nog ....iemand kan niet remmen
Abs is voor mensen die niet kunnen remmen?koop dan een echte motor dit is iets voor oude mensen , abs ook nog ....iemand kan niet remmen
in het geval van motorrijden welAbs is voor mensen die niet kunnen remmen?
Dat is alsof je zegt dat stuurbekrachtiging is voor mensen die niet kunnen sturen.
was natuurlijk geintje voor dagelijks gebruik is abs niet verkeerd .blijft een scootahABS kan ik me wel in vinden maar waarom een geen echte motor snap ik niet.
Voor zo'n ding moet je toch gewoon een A rijbewijs hebben?

geintje beste mientje ,Ja, inderdaad, ABS is voor mensen die niet kunnen remmen. Dude, als je wil trollen, doe het dan toch wat beter want dit is wel van een heel laag niveau... zelf voor jou.
koop dan een echte motor dit is iets voor oude mensen , abs ook nog ....iemand kan niet remmen
s1000rr lekker man !ABS kan nuttig zijn, maar dan wel goede die ook onder een hoek werkt zoals bij een BMW S1000RR. Op een budget scooter heb je er weinig aan.
ah
Eindelijk een keer badslippers gekocht... Wel van de FEBO#fattyfatty
![]()
Foto opslaan dan gewoon uploadenIk krijg mobiel geen fotos geplakt van Google. Helaas.