Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Cadeautje voor de jongen die ik naast m'n werk begeleid.

VFte3IS.png

Komt straks binnen, samen met wat nieuwe lampen.
Middagje klussen dus :)
Je mag mij ook begeleiden.

Waarom geen supetdeluxe s9 ofzo? :trollface:
Heb ik gehad van werk. Het is natuurlijk heel normaal dat iedereen dingen koopt die hij/zij niet nodig heeft.
Ik heb deze maand ook al een kapotte wasmachine en magnetron gehad. :roflol: Ga overigens wel een Miele kopen, dat is het geld dan weer wel waard. :P

Tot 5-7 kg zijn modellen van Siemens en Bosch best getest. Boven 8 kg Miele. Volgens Consumentenbond. Zelf 2 stuks Miele, onverwoestbaar.

Tot 5-7 kg zijn modellen van Siemens en Bosch best getest. Boven 8 kg Miele. Volgens Consumentenbond. Zelf 2 stuks Miele, onverwoestbaar.
Vind het met witgoed wel vaak een lastige afweging.
Dan heb je een A-merk die als best getest is, maar een B-merk voor een kwart van het geld.
Misschien iets minder duurzaam maar voor het geld van een A-merk wasmachine heb je 3 stuks van een B-merk.

https://tweakers.net/pricewatch/1255601/haier-hw90-b14636.html
vs
https://tweakers.net/pricewatch/1302092/miele-weg-135-xl-wps.html

Bijvoorbeeld. De Haier is zelfs zuiniger.

Ik heb toevallig die Miele laatst gekocht en ben er super tevreden over. Er zitten een paar heel handige programma's en foefjes in waar ik blij mee ben, misschien hebben andere merken dat ook geen idee. Daarnaast is hij erg stil en kan hij gewoon aan terwijl wij en mijn dochter een verdieping lager slapen, zelfs tijdens het centrifugeren is hij erg stil. De bij passende warmtepompdroger heb ik ook gekocht en ook daar ben ik heel erg tevreden over.

M'n moeder is lid dus ik kan alle beoordelingen lezen. Waar ze vaak niet op (kunnen) testen is hoe lang zo'n ding meegaat.

M'n moeder is lid dus ik kan alle beoordelingen lezen. Waar ze vaak niet op (kunnen) testen is hoe lang zo'n ding meegaat.
Klopt. Wel doen ze panelonderzoek om te vragen hoe tevreden mensen zijn over het merk. Zijn 5200 consumenten die daaraan meedoen. Miele steekt er met kop en schouders bovenuit. Gevolgd door Bosch, AEG, Siemens en Samsung.

• Like
Waarderingen: BB_
Klopt. Wel doen ze panelonderzoek om te vragen hoe tevreden mensen zijn over het merk. Zijn 5200 consumenten die daaraan meedoen. Miele steekt er met kop en schouders bovenuit. Gevolgd door Bosch, AEG, Siemens en Samsung.
Ik was bijvoorbeeld tevreden met mijn Samsung Eco Bubble, maar als ie naar 4 jaar al kapot is, vind ik dat waardeloos (kan natuurlijk pech hebben zijn). Vroeger hadden we thuis een ouderwetse Miele die m'n moeder 28 jaar heeft gehad. Loodzwaar ding, beter dan die kunststof rommel.

Heb inmiddels alweer 14 jaar geleden mijn siemens wasmachine en wasdroger gekocht en nog nooit problemen mee gehad :-)

Ik was bijvoorbeeld tevreden met mijn Samsung Eco Bubble, maar als ie naar 4 jaar al kapot is, vind ik dat waardeloos (kan natuurlijk pech hebben zijn). Vroeger hadden we thuis een ouderwetse Miele die m'n moeder 28 jaar heeft gehad. Loodzwaar ding, beter dan die kunststof rommel.
Miele heeft een sterke naam en ook klanten zijn heel lang trouw. 28 jaar weet ik niet maar wij hadden zeker 20 jaar dezelfde Miele. En er werd flink gewassen met 7 man. Dus wat werd de volgende combinatie, weer Miele. Zo gaat dat vaak denk ik. Alleen de stofzuigers gaan sneller stuk dan vroeger, aldus moeders.

Miele heeft een sterke naam en ook klanten zijn heel lang trouw. 28 jaar weet ik niet maar wij hadden zeker 20 jaar dezelfde Miele. En er werd flink gewassen met 7 man. Dus wat werd de volgende combinatie, weer Miele. Zo gaat dat vaak denk ik. Alleen de stofzuigers gaan sneller stuk dan vroeger, aldus moeders.
Hier net hetzelfde gezien van thuis uit. Mama zweerde en zweert nog steeds bij Miele. Dat ding ging inderdaad makkelijk 20 jaar mee.
En door die “ervaring” neig ik zelf ook meer naar Miele. Wat niet wegneemt dat er ongetwijfeld nog andere (misschien even) goede merken op de markt zijn.

Hier net hetzelfde gezien van thuis uit. Mama zweerde en zweert nog steeds bij Miele. Dat ding ging inderdaad makkelijk 20 jaar mee.
En door die “ervaring” neig ik zelf ook meer naar Miele. Wat niet wegneemt dat er ongetwijfeld nog andere (misschien even) goede merken op de markt zijn.
Miele gaat zonder twijfel het langste mee, omdat het beter te herstellen is.

Maar wat nu mooi en zuinig is zal over 10 jaar als hopeloos verouderd en energie slurpend worden ervaren. Dus beter koop je er eentje voor de helft en houdt he er rekening mee dat je over 10 jaar een andere koopt.

Maar wat nu mooi en zuinig is zal over 10 jaar als hopeloos verouderd en energie slurpend worden ervaren. Dus beter koop je er eentje voor de helft en houdt he er rekening mee dat je over 10 jaar een andere koopt.
Daar heb je wellicht gelijk in. Maar ik neig toch nog steeds meer naar Miele dan naar andere merken. Een stukje nostalgie denk ik :)

• Like
Waarderingen: 040B
Terug
Naar boven