AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zou dan toch denken dat je wel makkelijk iets kunt vinden dat goed past. Het moet dan natuurlijk wel in de handel zijn.

Het is en blijft helaas een niche markt. En zelfs in de niche markt val ik doorgaans niet binnen de marges. Dus het blijft steeds een gok, moet je XL, XXL of XXXL kopen? Zit er een beetje taille in? Zelfs binnen de merken die doorgaans redelijk wat hebben waarin ik goed pas, vind je veel variatie in fit en snit. Dat komt omdat alle merken hun kleding doorgaans met bepaalde maatvoering ingeven bij de fabrieken in het verre oosten. En daar zit vaak een foutmarge op van enkele procenten. Maar die enkele procenten maken weer dat het wel of niet goed zit. Ik ben ook gewoon een jankerd wat dit betreft, ik maak me geen illusies verder, het ligt echt niet aan die merken die logischerwijs 90% van de markt kunnen bedienen met hun standaard maatvoeringen :p
 
Iedere gek zijn gebrek. ;)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Moncler Rillieux
 

Bijlagen

  • 5BA6530D-F2F3-44BE-BC75-41E5C7B7400B.jpeg
    5BA6530D-F2F3-44BE-BC75-41E5C7B7400B.jpeg
    169,5 KB · Weergaven: 193
Oh oke, stereotype hangt daar aan dan?
 
Wat een onzin, je hebt ook een andere doelgroep dat fan is van Moncler. Jullie lijkt me het afgunstige stereotype.
 
Wat een onzin, je hebt ook een andere doelgroep dat fan is van Moncler. Jullie lijkt me het afgunstige stereotype.
Jullie lijken* en er is een verschil tussen afgunst en smaak
 
Back
Naar boven