MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Iemand die 2 zaken heeft en op een bodybuilding forum daarmee moet pronken, heeft verder ook niks in zijn leven. Laat staan de geloofwaardigheid van je minderwaardigheidscomplex.

Dat je je eerste gear hebt verkocht en daarmee een overpriced waardeloos lelijk jassie kan kopen, wil nog niet zeggen dat je financieel onafhankelijk bent.

Dd41eosVMAABnVU.jpg

Je moet paragnost worden, volgens mij ben je helderziend.

U mirin?

Vind het geen bijzonder mooie jas.
Als je er €140 had betaald had ik het nog best veel gevonden eigenlijk.

Maarja ik ben niet op het punt in mijn leven waarin ik €1400 aan een jas aan mezelf kan verantwoorden.

mijn zoontje is al een tijd aan het zeuren of hij mee mag vissen met opa en pa , nou vond het ik het geen slim idee ( we vissen op roofvis vannuit de boot ) .....na een hoop gemiep van mij pa toch maar voor de jonge een hengeltje gekocht !
Die kleine is slim , hij heeft gewoon gedacht ik ga gewoon naar zijn Baas ahaha

Maarja ik ben niet op het punt in mijn leven waarin ik €1400 aan een jas aan mezelf kan verantwoorden.

Het is ook kwestie van prioriteiten stellen natuurlijk, zo zit ik ook wel eens met verbazing in het horloge topic te kijken... Als ik dan een horloge voorbij zie komen van 20K denk ik ook wel eens "hoe kan je de weg zo kwijt zijn".... Aan de andere kant, als iemand het er voor over heeft, wie ben ik dan om het af te keuren... Met auto's is het niet veel anders, daarbij sta ik ook wel eens met open mond te kijken wat sommige er aan uit geven....

Aan de andere kant, ik heb een modelspoorbaan op zolder waar al een vermogen in zit, daarvan zullen ook velen zeggen "jij bent gek"......

Ik zal nooit op het punt komen in mijn leven waarin ik €1400 aan een jas zou willen besteden.
Duurste jas van mij is 240 of 280. Wat ik al absurd veel geld vind. Hij heeft vast ook rode zolen.
Louboutin

Al was ik rijk dan zou ik het nog niet kopen denk ik.

Het is ook kwestie van prioriteiten stellen natuurlijk, zo zit ik ook wel eens met verbazing in het horloge topic te kijken... Als ik dan een horloge voorbij zie komen van 20K denk ik ook wel eens "hoe kan je de weg zo kwijt zijn".... Aan de andere kant, als iemand het er voor over heeft, wie ben ik dan om het af te keuren... Met auto's is het niet veel anders, daarbij sta ik ook wel eens met open mond te kijken wat sommige er aan uit geven....

Aan de andere kant, ik heb een modelspoorbaan op zolder waar al een vermogen in zit, daarvan zullen ook velen zeggen "jij bent gek"......

Kleine kanttekening. Die 20K voor een legit Daytona is geen weggegooid geld. Zo’n watch behoud zijn waarde of wordt zelfs meer waard. Geld in auto’s steken daarentegen is slechter voor de portemonnee.

Kleine kanttekening. Die 20K voor een legit Daytona is geen weggegooid geld. Zo’n watch behoud zijn waarde of wordt zelfs meer waard. Geld in auto’s steken daarentegen is slechter voor de portemonnee.
ligt aan de auto... net zoals er genoeg horloges zijn die wel waarde verliezen zijn er ook genoeg auto's die waarde behouden/stijgen in waarde. Kennis in die markt is het belangrijkst.

Ik zal ook de laatste zijn die zegt dat bepaalde horloges het geld niet waard zouden zijn hoor ;) Maar dat neemt niet weg dat ik het bizar vind dat sommige 20K aan zoiets uit geven (maar dat zal ook komen omdat ik niet eens zo veel geld heb en me er dus werkelijk ook geen voorstelling bij kan maken hoe het zou zijn om zo'n klok te kopen:p)

Kleine kanttekening. Die 20K voor een legit Daytona is geen weggegooid geld. Zo’n watch behoud zijn waarde of wordt zelfs meer waard.
Dat ligt er maar net aan of je hem ook regelmatig draagt. Ik ben niet zo zuinig op mijn horloges namelijk.

Terug
Naar boven