XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Dit wil ik wel kopen hoor
268C610E-7FC2-40C5-A976-BA2723A1F58B.png
1589749382429.png

:dunno:

Dat is een hele pot! Waar heb je die vandaan? Van de markt?
Hier gekocht.

Hier gekocht.

Voortaan online bestellen, ik zie het al! :rolleyes:

ik koop steeds meer en meer online, in een fysieke winkel hebben ze nooit alles wat ik wil.

Hier gekocht.
Wel een beetje echt pittig?
Ik vind r vaak tegenvallen. Doe mij deze maar.
1589790122846780218473242491184.jpg

Het valt er mee, maar de rest van het gezin moet het ook eten. Ik voeg gewoon steeds iets meer toe zodat ze er aan wennen. Zelf doe ik bijna overal Sriracha saus overheen, madam janet vind ik niet lekker, die zijn mij te scherp, ik houd meer van adjuma’s.

Het valt er mee, maar de rest van het gezin moet het ook eten. Ik voeg gewoon steeds iets meer toe zodat ze er aan wennen. Zelf doe ik bijna overal Sriracha saus overheen, madam janet vind ik niet lekker, die zijn mij te scherp, ik houd meer van adjuma’s.
Adjuma scoort gelijk op de scovilleschaal of nog net iets hoger dan madame jeannette (die van de AH of Jumbo in ieder geval), dus dat verbaast mij. Het is ook maar net hoeveel je toevoegt en hoe je ze meebakt. Scherpst wat ik op heb is Carolina Reaper. :fire:

Adjuma scoort gelijk op de scovilleschaal of nog net iets hoger dan madame jeannette (die van de AH of Jumbo in ieder geval), dus dat verbaast mij. Het is ook maar net hoeveel je toevoegt en hoe je ze meebakt. Scherpst wat ik op heb is Carolina Reaper. :fire:
Ik vind de adjuma wat aromatischer, voller, warmer en een een madame jannette vind ik scherp, fris, een beetje zuur.

Over online kopen gesproken, zou Action ondertussen door hebben dat ze dat ook moeten doen? :thinking: Ik heb ellenlange rijen gezien buiten hun filialen vorige week.

• Haha
Waarderingen: Onit
Beetje bij beetje :thumb:

Bijlagen

• 20200518_160309.jpg
    20200518_160309.jpg
    224,5 KB · Weergaven: 137
Hier gekocht.
Hier koop ik rauwe cacaopoeder. Heel erg over te spreken, zowel qua prijs als kwaliteit!

mag weer nieuwe telefoon uitzoeken. ik neig naar de s20plus of de s20ultra.
iemand mening of ideeën?

Terug
Naar boven