Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier gekocht.Dat is een hele pot! Waar heb je die vandaan? Van de markt?
Hier gekocht.
![]()
Chili stukjes
Fleur je gerechten op met pittige chilivlokkenDeze chilistukjes of chilivlokken zijn fijngesneden chilipepers met het zaad nog aanwezig. Het zijn medium-hete chilivlokken die je eenvoudig kan gebruiken in je gerechten. Ze geven een natuurlijke pit aan je gerecht én zorgen voor een mooie...www.pit-pit.com

Wel een beetje echt pittig?Hier gekocht.
![]()
Chili stukjes
Fleur je gerechten op met pittige chilivlokkenDeze chilistukjes of chilivlokken zijn fijngesneden chilipepers met het zaad nog aanwezig. Het zijn medium-hete chilivlokken die je eenvoudig kan gebruiken in je gerechten. Ze geven een natuurlijke pit aan je gerecht én zorgen voor een mooie...www.pit-pit.com

Adjuma scoort gelijk op de scovilleschaal of nog net iets hoger dan madame jeannette (die van de AH of Jumbo in ieder geval), dus dat verbaast mij. Het is ook maar net hoeveel je toevoegt en hoe je ze meebakt. Scherpst wat ik op heb is Carolina Reaper.Het valt er mee, maar de rest van het gezin moet het ook eten. Ik voeg gewoon steeds iets meer toe zodat ze er aan wennen. Zelf doe ik bijna overal Sriracha saus overheen, madam janet vind ik niet lekker, die zijn mij te scherp, ik houd meer van adjuma’s.

Ik vind de adjuma wat aromatischer, voller, warmer en een een madame jannette vind ik scherp, fris, een beetje zuur.Adjuma scoort gelijk op de scovilleschaal of nog net iets hoger dan madame jeannette (die van de AH of Jumbo in ieder geval), dus dat verbaast mij. Het is ook maar net hoeveel je toevoegt en hoe je ze meebakt. Scherpst wat ik op heb is Carolina Reaper.![]()
Over online kopen gesproken, zou Action ondertussen door hebben dat ze dat ook moeten doen?Ik heb ellenlange rijen gezien buiten hun filialen vorige week.
Hier koop ik rauwe cacaopoeder. Heel erg over te spreken, zowel qua prijs als kwaliteit!Hier gekocht.
![]()
Chili stukjes
Verdorie jij hebt dus die 5kg schijven.

Haha ja nu wel weer.. Heb maar extra 2.5kg besteld.