- Waardering
- 11.405
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Ieder geeft zijn geld uit aan zelfgekozen onzin & decadentie toch?Wtf,telefoons van boven de €1000. Is je werkgever Bill Gates ofzo?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ieder geeft zijn geld uit aan zelfgekozen onzin & decadentie toch?Wtf,telefoons van boven de €1000. Is je werkgever Bill Gates ofzo?
Bij lange na niet en ik zie niet het verband . Ging mij meer om de noodzaak van zo'n telefoon, maar ieder z'n ding. Netjes als je werkgever dat er voor over heeft.Hoezo jij spuit wel meer dan 1k per jaar in je bil? Ik heb dat graag in mijn handen als telefoon zijnde
Noodzaak van aas?Bij lange na niet en ik zie niet het verband . Ging mij meer om de noodzaak van zo'n telefoon, maar ieder z'n ding. Netjes als je werkgever dat er voor over heeft.

Wel als je wedstrijdambities hebt. En nog steeds appels en peren vergelijken; waar je zelf geld aan uitgeeft of wat je cadeau krijgt je werkgever vind ik een rare vergelijking. Ik denk dat waar mensen hun telefoon voor gebruiken voor 90% een telefoon van € 200 prima voldoet en dat we zijn doorgeschoten in deze materialistische samenleving . Om aan BB te doen, moet je inderdaad ook doorgeschoten zijn,.dat klopt.
Misschien mag hij een nieuwe telefoon kiezen omdat zijn abbonement verlengd wordt? Niet iedereen heeft een telefoon van de zaak.Bij lange na niet en ik zie niet het verband . Ging mij meer om de noodzaak van zo'n telefoon, maar ieder z'n ding. Netjes als je werkgever dat er voor over heeft.
O dan begreep ik de post verkeerd. Leek me al sterk dat je werkgever zomaar even een telefoon van € 1000 geeft. Dan nog, geef mij dat geld maar. Ik betaal € 15 p/m incl. Toestelkosten.Misschien mag hij een nieuwe telefoon kiezen omdat zijn abbonement verlengd wordt? Niet iedereen heeft een telefoon van de zaak.

Volgens mij doe je de aas nog altijd voor jezelf en zijn de wedstrijden iets wat je erbij kan nemen.Wel als je wedstrijdambities hebt. En nog steeds appels en peren vergelijken; waar je zelf geld aan uitgeeft of wat je cadeau krijgt je werkgever vind ik een rare vergelijking. Ik denk dat waar mensen hun telefoon voor gebruiken voor 90% een telefoon van € 200 prima voldoet en dat we zijn doorgeschoten in deze materialistische samenleving . Om aan BB te doen, moet je inderdaad ook doorgeschoten zijn,.dat klopt.
Als ik geen wedstrijdambities had, zou ik ook niet de noodzaak zien tot AAS.Volgens mij doe je de aas nog altijd voor jezelf en zijn de wedstrijden iets wat je erbij kan nemen.
Dus het ligt toch aan jou? Jouw noodzaak om die wedstrijden te doen danAls ik geen wedstrijdambities had, zou ik ook niet de noodzaak zien tot AAS.
Ik spreek nu enkel voor mijzelf. Iedereen moet lekker zelf weten waarom hij/zij gebruikt.
Mijn baas betaald niks. Eens in de 2 jaar 375 euro vergoeding. Waardoor de meeste werknemers hun eigen telefoon werk en privé gebruiken.O dan begreep ik de post verkeerd. Leek me al sterk dat je werkgever zomaar even een telefoon van € 1000 geeft. Dan nog, geef mij dat geld maar. Ik betaal € 15 p/m incl. Toestelkosten.![]()
jezelf kwellen ,vol spuiten met rotzooi en uithongeren voor een publiek wat hoofdzakelijk bestaat uit wat mede juiceheads ,vrienden ,ouders en vriendinnen en als klap op de vuurpijl bij winst een plastic beker en misschien wel 50,00 is ook wat doorgeschoten
... . Om aan BB te doen, moet je inderdaad ook doorgeschoten zijn,.dat klopt.
Zeker, dat gaf ik toch ook toe. Topsport per definitie en BB al helemaal. Daarom is het slechts weggelegd voor de 0,01% gestoordste autisten. En die beker en dat geld, daar die je het natuurlijk niet voor.

Wat je voor een amateur BB-wedstrijd moet doen, laten en gebruiken is vergelijkbaar met wat je binnen een andere sport pas op top/pro-niveau qua levensstijl en mindset nodig hebt denk ik.
Lekker topsport onderschatten. Welke sporten heb je op professioneel niveau gedaan Baas B?Wat je voor een amateur BB-wedstrijd moet doen, laten en gebruiken is vergelijkbaar met wat je binnen een andere sport pas op top/pro-niveau qua levensstijl en mindset nodig hebt denk ik.
Denk jij niet goed lol. Zoveel amateurs die zoveel moeten laten voor hun sportWat je voor een amateur BB-wedstrijd moet doen, laten en gebruiken is vergelijkbaar met wat je binnen een andere sport pas op top/pro-niveau qua levensstijl en mindset nodig hebt denk ik.
Wat je voor een amateur BB-wedstrijd moet doen, laten en gebruiken is vergelijkbaar met wat je binnen een andere sport pas op top/pro-niveau qua levensstijl en mindset nodig hebt denk ik.
Wat je voor een amateur BB wedstrijd moet doen en laten is alsnog "niets" vergeleken met wat een Mr O deelnemer moet doen en laten.Wat je voor een amateur BB-wedstrijd moet doen, laten en gebruiken is vergelijkbaar met wat je binnen een andere sport pas op top/pro-niveau qua levensstijl en mindset nodig hebt denk ik.