AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Hoezo jij spuit wel meer dan 1k per jaar in je bil? Ik heb dat graag in mijn handen als telefoon zijnde
Bij lange na niet en ik zie niet het verband . Ging mij meer om de noodzaak van zo'n telefoon, maar ieder z'n ding. Netjes als je werkgever dat er voor over heeft.

Wel als je wedstrijdambities hebt. En nog steeds appels en peren vergelijken; waar je zelf geld aan uitgeeft of wat je cadeau krijgt je werkgever vind ik een rare vergelijking. Ik denk dat waar mensen hun telefoon voor gebruiken voor 90% een telefoon van € 200 prima voldoet en dat we zijn doorgeschoten in deze materialistische samenleving . Om aan BB te doen, moet je inderdaad ook doorgeschoten zijn,.dat klopt.

Bij lange na niet en ik zie niet het verband . Ging mij meer om de noodzaak van zo'n telefoon, maar ieder z'n ding. Netjes als je werkgever dat er voor over heeft.
Misschien mag hij een nieuwe telefoon kiezen omdat zijn abbonement verlengd wordt? Niet iedereen heeft een telefoon van de zaak.

Misschien mag hij een nieuwe telefoon kiezen omdat zijn abbonement verlengd wordt? Niet iedereen heeft een telefoon van de zaak.
O dan begreep ik de post verkeerd. Leek me al sterk dat je werkgever zomaar even een telefoon van € 1000 geeft. Dan nog, geef mij dat geld maar. Ik betaal € 15 p/m incl. Toestelkosten. :)

Wel als je wedstrijdambities hebt. En nog steeds appels en peren vergelijken; waar je zelf geld aan uitgeeft of wat je cadeau krijgt je werkgever vind ik een rare vergelijking. Ik denk dat waar mensen hun telefoon voor gebruiken voor 90% een telefoon van € 200 prima voldoet en dat we zijn doorgeschoten in deze materialistische samenleving . Om aan BB te doen, moet je inderdaad ook doorgeschoten zijn,.dat klopt.
Volgens mij doe je de aas nog altijd voor jezelf en zijn de wedstrijden iets wat je erbij kan nemen.

Volgens mij doe je de aas nog altijd voor jezelf en zijn de wedstrijden iets wat je erbij kan nemen.
Als ik geen wedstrijdambities had, zou ik ook niet de noodzaak zien tot AAS.

Ik spreek nu enkel voor mijzelf. Iedereen moet lekker zelf weten waarom hij/zij gebruikt.

Als ik geen wedstrijdambities had, zou ik ook niet de noodzaak zien tot AAS.

Ik spreek nu enkel voor mijzelf. Iedereen moet lekker zelf weten waarom hij/zij gebruikt.
Dus het ligt toch aan jou? Jouw noodzaak om die wedstrijden te doen dan

O dan begreep ik de post verkeerd. Leek me al sterk dat je werkgever zomaar even een telefoon van € 1000 geeft. Dan nog, geef mij dat geld maar. Ik betaal € 15 p/m incl. Toestelkosten. :)
Mijn baas betaald niks. Eens in de 2 jaar 375 euro vergoeding. Waardoor de meeste werknemers hun eigen telefoon werk en privé gebruiken.

• Like
Waarderingen: BB_
doorgeschoten in deze materialistische samenleving

jezelf kwellen ,vol spuiten met rotzooi en uithongeren voor een publiek wat hoofdzakelijk bestaat uit wat mede juiceheads ,vrienden ,ouders en vriendinnen en als klap op de vuurpijl bij winst een plastic beker en misschien wel 50,00 is ook wat doorgeschoten

jezelf kwellen ,vol spuiten met rotzooi en uithongeren voor een publiek wat hoofdzakelijk bestaat uit wat mede juiceheads ,vrienden ,ouders en vriendinnen en als klap op de vuurpijl bij winst een plastic beker en misschien wel 50,00 is ook wat doorgeschoten
... . Om aan BB te doen, moet je inderdaad ook doorgeschoten zijn,.dat klopt.

Zeker, dat gaf ik toch ook toe. Topsport per definitie en BB al helemaal. Daarom is het slechts weggelegd voor de 0,01% gestoordste autisten. En die beker en dat geld, daar die je het natuurlijk niet voor.

Zeker, dat gaf ik toch ook toe. Topsport per definitie en BB al helemaal. Daarom is het slechts weggelegd voor de 0,01% gestoordste autisten. En die beker en dat geld, daar die je het natuurlijk niet voor.

En dan heb je het ook nog eens over topsport. :p

En dan heb je het ook nog eens over topsport. :p
Wat je voor een amateur BB-wedstrijd moet doen, laten en gebruiken is vergelijkbaar met wat je binnen een andere sport pas op top/pro-niveau qua levensstijl en mindset nodig hebt denk ik.

Wat je voor een amateur BB-wedstrijd moet doen, laten en gebruiken is vergelijkbaar met wat je binnen een andere sport pas op top/pro-niveau qua levensstijl en mindset nodig hebt denk ik.
Lekker topsport onderschatten. Welke sporten heb je op professioneel niveau gedaan Baas B?

Laatst bewerkt:
Denk jij niet goed lol. Zoveel amateurs die zoveel moeten laten voor hun sport

20200522_135219.jpg

Ha

Dat denk ik niet.
Het gebruiken laat ik voor het gemak en de duidelijkheid even buiten beschouwing.
Voeding is voor elke topsporter belangrijk, er is geen serieuze ambitieuse wielrenner of marathon loper te vinden die niet op zijn gewicht let. Voordeel voor bben is de gedeelde kennis hierover. Zij zullen ook krachttraining en corestabilety oefeningen doen, naast uren (10-20 ) duurtraining.
Triatleten liggen daarnaast ook nog een behoorlijk aantal uren in het water.
De vermoeidheid van je hele lichaam overstijgt de vermoeidheid van je hele lichaam in vergelijking met bben.
Bben is eigenlijk vrij simpel en gemakkelijk, eat train rest repeat.
Het vreemde aan bben is dat je tijdens de training, en tijdens de wedstrijd hele andere dingen doet.

Wat je voor een amateur BB wedstrijd moet doen en laten is alsnog "niets" vergeleken met wat een Mr O deelnemer moet doen en laten.

Het is in de bodybuilding zeer moeilijk om daadwerkelijk betaald te krijgen voor de hoeveelheid moeite die je erin stopt. Er zijn er maar weinig die ervan rondkomen. In tegenstelling tot het gemiddelde salaris van een voetballer.

Je kunt de bodybuilding topsport niet vergelijken met andere topsporten. In 1 voetbaldivisie zitten al meer topsporters dan in de hele bodybuildingwereld van de afgelopen 30 jaar, lol.

mwa,de meeste amateur wedstrijdbodybuilders zijn in de prep voor een bepaalde periode strikt wat betreft
trainingsschema,voeding,rust e.d ,buiten deze periode zijn het ook opvallend vaak alcohol en drugsgebruikers ,
iets wat je bij topamateurs in bijvoorbeeld het turnen,wielrennen en atletiek nooit zal zien ,die hebben voor vele jaren
zo'n strikte periode ,vanaf hun vroege jeugd tot einde carriere

Terug
Naar boven