Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Ik moet iets opbiechten:(. Tijdens de eerste rit irriteerde ik mij zo aan die helm dat ik hem onder het fietsen heb weggegooid.

Er komt een nieuwe aan hoor. :o
Ali express besteld dus dat ging een duur geintje worden :P
Helm is nou niet iets wat ik bij Ali zou bestellen, het moet verdomme je hersenpan beschermen. Dat is best een 100 euro waard. Heb aardig wat helmpjes verbrijzeld zien worden door vallende fietsers en dan ben je toch wel verdomd blij met een goeie helm.
 
Helm is nou niet iets wat ik bij Ali zou bestellen, het moet verdomme je hersenpan beschermen. Dat is best een 100 euro waard. Heb aardig wat helmpjes verbrijzeld zien worden door vallende fietsers en dan ben je toch wel verdomd blij met een goeie helm.
Als ik zie hoe sommige idioten fietsen/door rood rijden. En de raarste capriolen uithalen snap ik dat wel ja. En ja ook ik kan vallen dat klopt.
Heb mijn ouwe helm maar gepakt:)
20200629_110354.jpg
 
EZ bar vandaag binnen gekregen. De airco net sinds 2 weken :cool:
 

Bijlagen

  • 20200630_180925.jpg
    20200630_180925.jpg
    102 KB · Weergaven: 131
  • 20200630_181333.jpg
    20200630_181333.jpg
    157,4 KB · Weergaven: 141

Vandaag besteld. Van de week ophalen.

Goed gif is niet meer verkrijgbaar tegenwoordig.

Maar eens de hort op gaan of ik bij bedrijven/ particulieren ook hun paadje onkruidvrij kan borstelen voor paar tientjes
 
Laatst bewerkt:
Klopt, maar als er nooit meer wat mag groeien werkt natronloog ook.
 
Bij MyProtein potjes gekocht om mijn eiwitpoeders in te doen. Blijkbaar een te kleine maat gekocht... Wat kan ik hier nu in bewaren? :o

1593626283572.jpeg
 
Bij MyProtein potjes gekocht om mijn eiwitpoeders in te doen. Blijkbaar een te kleine maat gekocht... Wat kan ik hier nu in bewaren? :o

Bekijk bijlage 495974
Effe bellen en vragen of je mag retouren voor een grotere maat.

Anders mooi maatje om je shake mee te nemen. :o Sluiten wel goed...
 
De gym zal langzaam maar zeker volstaan met kwalitatief topspul.
Heb nu al heel wat van Rogue, een deftige barbell, een goeie hexbar... Nog een paar goeie locks, een ruimtebesparend rack en een deftige verstelbare bench. Daarna een concept2 roeier en we hebben alles wat we nodig hebben.
En een gi, BJJ hernemen, zodat we binnen 15 jaar een zwarte band BJJ hebben :)
 

Bijlagen

  • 1593957340690.png
    1593957340690.png
    1,3 MB · Weergaven: 107
Back
Naar boven