- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Spiegel. Voor de lijm. High tack doet alles
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spiegel. Voor de lijm. High tack doet alles
Heb jij het nummer van high tack? Ik vraag dit voor een vriend.
Nice. Toko of internet? De meeste zijn wel betaalbaar echt pittige (k heb bijvoorbeeld zo'n Ghost Pepper sauce), zijn vaak wel duur (en import).
Lekker! piripiri vind ik een goede smaak hebben. Heb je de smoked tabasco ook geprobeerd? En de smokey sriracha? Dat zijn we twee van mijn favorieten

Mijn dochter heeft haar “wortel” genoemd

Nee, ik was bij de Makro en buiten de Flying Goose Sriracha kende ik die sausjes niet, ik ben wel benieuwd naar de Tabasco Sriracha.Nice. Toko of internet? De meeste zijn wel betaalbaar echt pittige (k heb bijvoorbeeld zo'n Ghost Pepper sauce), zijn vaak wel duur (en import).
Smockey Sriracha vond ik niet zo, mijn voorkeur is de standaard Sriracha, met de groene dop, maar soms overheerst de knoflook smaak een beetje.Lekker! piripiri vind ik een goede smaak hebben. Heb je de smoked tabasco ook geprobeerd? En de smokey sriracha? Dat zijn we twee van mijn favorieten![]()
Wat is het merk, Roces? Is er een motivatie waarom je specifiek voor deze hebt gekozen of heb je je er niet zo in verdiept?Eerste wat je doet is natuurlijk die gekke rem eraf halen![]()
2.5 maand later, pakketje kwijt geweest etc. Maar dan is ie er eindelijk

Je dacht zeker dat ie niet door de douane was gekomen?2.5 maand later, pakketje kwijt geweest etc. Maar dan is ie er eindelijk![]()

Hij was de limits van de douane aan het testenJe dacht zeker dat ie niet door de douane was gekomen?![]()
Zijn afgelopen tijd wel gekkere dingen door de douane gekomenJe dacht zeker dat ie niet door de douane was gekomen?![]()

Heb weleens iets uit Turkije meegenomen.Zijn afgelopen tijd wel gekkere dingen door de douane gekomen![]()
Heb weleens iets uit Turkije meegenomen.![]()
Heb in het vliegtuig vanuit de VS eens per ongeluk m'n leatherman in m'n handbagage gehad. Kwam ik thuis pas achter. Niet gevonden bij de douane.
Dit kan je toch gewoon lokaal laten maken door iemand?2.5 maand later, pakketje kwijt geweest etc. Maar dan is ie er eindelijk
![]()