- Waardering
- 11.405
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Ah ok. Hulde aan mensen die het geduld hebben te kunnen vissen 🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ok. Hulde aan mensen die het geduld hebben te kunnen vissen 🤣
Not a problem bruvva. Zal mn kast doorspitten voor de volgende keerNiet nieuw maar wel gekregen. Altijd leuk dat ik het doorspeelluik voor kleding ben wanneer matties zoals @Shadow Project hun kleding niet meer passen. Thanks bruv.
![]()

Streeftijd?![]()
Einde van het jaar een rappe halve marathon lopen in deze Saucony Endorphin Speeds.
Heeft Fred Perry kleding trouwens in Nederland nog steeds hetzelfde imago als vroeger, net als Lonsdale en Ben Sherman? Ik zie het niet vaak meer; wel prima kwaliteit though.Zegt me niks.
Erg solide spul ja. Had er een aantal maar die zaten bij m’n taille als een jurk tegenwoordig. Deze is slim fit en zat als gegoten.
Heeft Fred Perry kleding trouwens in Nederland nog steeds hetzelfde imago als vroeger, net als Lonsdale en Ben Sherman? Ik zie het niet vaak meer; wel prima kwaliteit though.
Lastig te zeggen.. Wordt mijn eerste halve marathon en pas mijn tweede race sinds ik in maart dit jaar gestart ben met hardlopen.
Moeten geen Romeinen zijn

Dat is wel echt netjes. Je loopt een tien kilometer dus onder de 48:00?Lastig te zeggen.. Wordt mijn eerste halve marathon en pas mijn tweede race sinds ik in maart dit jaar gestart ben met hardlopen.
Maar op basis van een 1/4 virtuele marathon van vorige maand (4:45 pace) en hoe mijn trainingen gaan denk ik dat een pace van 5 min/km moet kunnen. Dus een tijd van 1:45:29 volgens Strava. Misschien naar boven afronden naar 1:50:00. Dat lijkt me een mooi streven voor nu.
Thanks! Ja onder 48 min inderdaad.Dat is wel echt netjes. Je loopt een tien kilometer dus onder de 48:00?
Valt wel mee volgens mij. Maar ik zit nou niet bepaald in de voetbal hooligan scène.Heeft Fred Perry kleding trouwens in Nederland nog steeds hetzelfde imago als vroeger, net als Lonsdale en Ben Sherman? Ik zie het niet vaak meer; wel prima kwaliteit though.
De zwart met gele verkopen ze iig niet meer omdat dat het officiële tenue was van een groepje neo-nazi’sValt wel mee volgens mij. Maar ik zit nou niet bepaald in de voetbal hooligan scène.

Knap, dat vind ik best snel. Zeker als je pas in maart bent begonnen
Lmao. Vind ze vooral gewoon tof omdat ze goed zitten. Als ik iets wel haat is het een slecht zittende polo. En de regular Fred Perry zitten als een tent.De zwart met gele verkopen ze iig niet meer omdat dat het officiële tenue was van een groepje neo-nazi’s![]()
![]()
Vroeger werd het in de hardcore/gabberscene ook veel gedragen. Daarbuiten werd soms al gauw gestereotypeerd en werd je voor racist of extreem rechts aangezien. Binnen de ska-scene wordt ook veel Lonsdale i.c.m. kisten gedragen. Ik had zo'n collega die dat droeg. Fan van Madness, kisten met witte veters, camobroek, Lonsdale, Nederlands vlaggetje . Super sympathieke gast, niets racistisch aan. Volgens hebben in Parijs nog eens een aantal antifa de confrontatie met extreemrechts voor de ingang van een FredPerrywinkel opgezocht en iemand ook overleden.Valt wel mee volgens mij. Maar ik zit nou niet bepaald in de voetbal hooligan scène.
PME-legend polo's vond ik vroeger wel fijn . Al jaren niet meer gedrage m'n though, ben geen polofan meer. Getailleerd is idd wel beter dan die shirts of polo's die als een tent zitten.Lmao. Vind ze vooral gewoon tof omdat ze goed zitten. Als ik iets wel haat is het een slecht zittende polo. En de regular Fred Perry zitten als een tent.
#proudboys, @BB_ ik kan nog wel een zwart met gele aan je verkopen mocht je hem willen. Kan ook aan @Aquaexplo btwDe zwart met gele verkopen ze iig niet meer omdat dat het officiële tenue was van een groepje neo-nazi’s![]()
![]()
De zwart met gele verkopen ze iig niet meer omdat dat het officiële tenue was van een groepje neo-nazi’s![]()
![]()
Ik draag geen polo's en sowieso geen kleding dat geassocieerd wordt met bepaalde stromingen.#proudboys, @BB_ ik kan nog wel een zwart met gele aan je verkopen mocht je hem willen. Kan ook aan @Aquaexplo btw
Edit: proud boys dragen tijdens demo's nog steeds die polo. Voor de rest is fred perry wel een veelgedragen hooligan merk maar tegenwoordig kan het casual ook wel