XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Niet nieuw maar wel gekregen. Altijd leuk dat ik het doorspeelluik voor kleding ben wanneer matties zoals @Shadow Project hun kleding niet meer passen. Thanks bruv. :heart:
A63257AA-A338-4F36-90AA-D48A7251F158.jpeg
Not a problem bruvva. Zal mn kast doorspitten voor de volgende keer :roflol:

Zegt me niks.

Erg solide spul ja. Had er een aantal maar die zaten bij m’n taille als een jurk tegenwoordig. Deze is slim fit en zat als gegoten.
Heeft Fred Perry kleding trouwens in Nederland nog steeds hetzelfde imago als vroeger, net als Lonsdale en Ben Sherman? Ik zie het niet vaak meer; wel prima kwaliteit though.

Heeft Fred Perry kleding trouwens in Nederland nog steeds hetzelfde imago als vroeger, net als Lonsdale en Ben Sherman? Ik zie het niet vaak meer; wel prima kwaliteit though.

Fred Perry is voor de echte casual hooligans

Lastig te zeggen.. Wordt mijn eerste halve marathon en pas mijn tweede race sinds ik in maart dit jaar gestart ben met hardlopen.

Maar op basis van een 1/4 virtuele marathon van vorige maand (4:45 pace) en hoe mijn trainingen gaan denk ik dat een pace van 5 min/km moet kunnen. Dus een tijd van 1:45:29 volgens Strava. Misschien naar boven afronden naar 1:50:00. Dat lijkt me een mooi streven voor nu.

Laatst bewerkt:
Lastig te zeggen.. Wordt mijn eerste halve marathon en pas mijn tweede race sinds ik in maart dit jaar gestart ben met hardlopen.

Maar op basis van een 1/4 virtuele marathon van vorige maand (4:45 pace) en hoe mijn trainingen gaan denk ik dat een pace van 5 min/km moet kunnen. Dus een tijd van 1:45:29 volgens Strava. Misschien naar boven afronden naar 1:50:00. Dat lijkt me een mooi streven voor nu.
Dat is wel echt netjes. Je loopt een tien kilometer dus onder de 48:00?

Valt wel mee volgens mij. Maar ik zit nou niet bepaald in de voetbal hooligan scène.

• Like
Waarderingen: BB_
De zwart met gele verkopen ze iig niet meer omdat dat het officiële tenue was van een groepje neo-nazi’s :roflol: :roflol:
Lmao. Vind ze vooral gewoon tof omdat ze goed zitten. Als ik iets wel haat is het een slecht zittende polo. En de regular Fred Perry zitten als een tent.

Valt wel mee volgens mij. Maar ik zit nou niet bepaald in de voetbal hooligan scène.
Vroeger werd het in de hardcore/gabberscene ook veel gedragen. Daarbuiten werd soms al gauw gestereotypeerd en werd je voor racist of extreem rechts aangezien. Binnen de ska-scene wordt ook veel Lonsdale i.c.m. kisten gedragen. Ik had zo'n collega die dat droeg. Fan van Madness, kisten met witte veters, camobroek, Lonsdale, Nederlands vlaggetje . Super sympathieke gast, niets racistisch aan. Volgens hebben in Parijs nog eens een aantal antifa de confrontatie met extreemrechts voor de ingang van een FredPerrywinkel opgezocht en iemand ook overleden.

Lmao. Vind ze vooral gewoon tof omdat ze goed zitten. Als ik iets wel haat is het een slecht zittende polo. En de regular Fred Perry zitten als een tent.
PME-legend polo's vond ik vroeger wel fijn . Al jaren niet meer gedrage m'n though, ben geen polofan meer. Getailleerd is idd wel beter dan die shirts of polo's die als een tent zitten.

De zwart met gele verkopen ze iig niet meer omdat dat het officiële tenue was van een groepje neo-nazi’s :roflol: :roflol:
#proudboys, @BB_ ik kan nog wel een zwart met gele aan je verkopen mocht je hem willen. Kan ook aan @Aquaexplo btw
Edit: proud boys dragen tijdens demo's nog steeds die polo. Voor de rest is fred perry wel een veelgedragen hooligan merk maar tegenwoordig kan het casual ook wel

#proudboys, @BB_ ik kan nog wel een zwart met gele aan je verkopen mocht je hem willen. Kan ook aan @Aquaexplo btw
Edit: proud boys dragen tijdens demo's nog steeds die polo. Voor de rest is fred perry wel een veelgedragen hooligan merk maar tegenwoordig kan het casual ook wel
Ik draag geen polo's en sowieso geen kleding dat geassocieerd wordt met bepaalde stromingen.

Het is vooral in bepaalde landen en met de jaren zo gegroeid. Weet niet hoe dat zo gekomen is. Vroeger op hardcorefeesten was het of een Aussie met air max of kisten met witte veters, omgeslagen spijkerbroek en Fred Perry-ruitjesoverhemd.

• Like
Waarderingen: Apw
Terug
Naar boven