Ik had helemaal niet nagedacht over het feit dat ze kunnen verwarmen, ik heb dat ook niet nodig, want ik heb elke radiator voorzien van een thermostaat die onafhankelijk van elkaar de cv-ketel kunnen aansturen. De mogelijkheid om met de airco’s te verwarmen dacht ik dan ook niet te gaan gebruiken, maar het is toch wel handig. Een kind van vijf kan wel aan de thermostaatkraan draaien, maar dan staat hij al snel op 30 graden of hoger. De airco is zo in te stellen dat als je hem met de afstandsbediening aanzet hij automatisch naar een vooraf ingestelde temperatuur verwarmt, dus het heeft in de praktijk wel zo zijn voordelen als ze alleen boven wilt spelen.Interessant. Hoe bevalt het tot dusver en doe je ook verwarmen ermee?
Op dit moment bezig om offertes op te vragen en ik kom gemiddeld uit op iets meer dan 8k incl. voor 3 buiten-units (2x multi à 2,5kw/ 1x single à 5,0kw) en 5 binnen-units.
Mijn voorkeur gaat uit naar LG vanwege het lage geluid (<19db) en standaard wifi.
Wij hebben Mitsubishi genomen omdat degene doe ze plaatsten deze aanraadde, Van de buiten-unit hoor ik binnen niets of hij buiten wat geluid maakt mij niets uit, hij hangt aan de zijgevel. En als je de binnen-unit op zijn zachtste stand zet hoor je hem praktisch niet en ze zijn ook voorzien van wifi.

Ga me nu terug meer bezig houden met miniatuurtjes verven.