AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Woofer is nog stug, geef het even een paar wkn en heb je nog een oktaaf erbij
instellen kan je het beste doen met REW https://www.roomeqwizard.com/
Merkte het inderdaad, maar volgens mij is het best snel gegaan. Was echt zwaar teleurgesteld toen ik hem aansloot en YPAO had laten draaien. Zelfs op -20dB op de versteker voelde ik er amper wat van. Maar ineens klikte er iets, misschien wat settings dat wat vertraagd waren of break-in na een uurtje of twee draaien, maar de bass zit er ineens in. Zelfs op -35dB heb ik een dikke chest-slam met muziek, echt niet normaal. M'n oude sub voelde je ook wel, maar dat kwam meer door peaks en een slechte frequency response, compleet een andere ervaring. Een degelijke sub is een wereld van verschil.

REW zat ik aan te denken, maar om nou ook zo'n microfoon te moeten aanschaffen.. Heb wel met m'n oor kunnen zoeken naar pieken en dalen in m'n kamer, de eerste locatie was een dip t.o.v. de zitplaats. Heb hem van plek geruild met een kast, ziet er minder mooi uit, maar de bass zit nu wel lekker in de zitpositie.

Heroquest nieuwe editie met de 4 uitbreidingen die in europa zijn uitgekomen op de kop kunnen tikken voor 80€.

Uitbreidingen helaas zonder de doos.
20210719_162827.jpg
IMG-20210718-WA0021.jpeg

Laatst bewerkt:
Vind ik van alle drie de kleuren waaruit ik kon kiezen. :roflol:
Dus maar de meest gay kleur gekozen, omdat het kan.
Zijn de gewone zwarte er niet meer dan?
Vind zelf de groene wel mooi.

Maar mijne zijn gewoon nog goed qua maat en kwaliteit

Zijn de gewone zwarte er niet meer dan?
Vind zelf de groene wel mooi.

Maar mijne zijn gewoon nog goed qua maat en kwaliteit
Ja zwart met rode accenten is er ook nog, die heb ik ook nog (de originele sleeves). Als ik ik wat zwaarder en lager in reps ga hijs ik die om.
Dit zijn de weightlifting sleeves (5mm) die net even wat makkelijker zitten en voor wat pompwerk dus net wat lekkerder.

Kwaliteit is bij mijn 'oude' ook nog top eigenlijk, alleen het labeltje van één is weg. Verder top kwaliteit, onverwoestbaar spul dit.

Ken die webshop en winkel, maar worden goedkopere visolie supp evengoed getest als de duurdere ivm metalen… just asking
Geen idee, ik heb ze in Oostende in een winkel gekocht, deze hadden ze aangeraden toen ik vroeg om lever supplementen (niet voor leverherstel maar gemaakt van lever).
Ik heb ook uni-lever van Universal besteld.

Terug
Naar boven