Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Hetzelfde met zn dsquared patta's
Arme mensen dragen dure kleding
Een wat duurder stuk met goedkopere kleding combineren werkt altijd. Gucci,Armani,
Louis Vouitton,Chanel en Dior
zijn overigens altijd lelijk of je nu 1 stuk draagt of full set. Ziet er altijd uit of het van de zwarte markt komt.

Een wat duurder stuk met goedkopere kleding combineren werkt altijd. Gucci,Armani,
zijn overigens altijd lelijk of je nu 1 stuk draagt of full set. Ziet er altijd uit of het van de zwarte markt komt.
Dior heeft nog wel goede kledingstukken, rest is meestal t*ring lelijk ja

image.jpg

Uitgegeven in 1980 boek geleend van mijn buurman. Heel erg benieuwd

• Like
Waarderingen: BB_
Al is het duur, je ziet er dan nog steeds uit als een paupertokkie. Nog een paar balenciagas en je loopt helemaal voor lul. Wel lekker duur, dat wel.

Niks tegen dure kleding, maar koop dan iets dat ook een beetje kwaliteit heeft. Canada goose is duur maar dat is dan ook wel een goede jas. Krijg je het niet koud als je de hele winter staat te dealen op straat 😬

image.jpg

Uitgegeven in 1980 boek geleend van mijn buurman. Heel erg benieuwd
Ik raad je aan om de hedendaagse versie aan te schaffen, nog altijd 1 van de meest verkochte boeken. Hedendaagse versie leest wat vlotter, maar de originele is ook best te doen.

Ik raad je aan om de hedendaagse versie aan te schaffen, nog altijd 1 van de meest verkochte boeken. Hedendaagse versie leest wat vlotter, maar de originele is ook best te doen.
Goede tip alleen ik heb deze boek geleend en ik vind het erg vet dat er originele handschriften instaan van Anne

Goede tip alleen ik heb deze boek geleend en ik vind het erg vet dat er originele handschriften instaan van Anne
Als je het niet eens bent met wat Anne zegt kan je er een original Meeuw van maken en het aanpassen, zal je buur wel appreciëren .

Verkoop je er zo nu en dan ook weer een aantal?
Ja, heb op dit moment 4 horloges, waarvan er eentje te koop staat. Die wordt eigenlijk nauwelijks nog gedragen (vintage Certina met donkere wijzerplaat). De overige drie draag ik om en om.

Maar net hoe je het bekijkt toch, zoveel joden die niet zolang hebben kunnen schuilen en veel eerder al vergast zijn. Denk dat ze van geluk mag spreken dat ze zo relatief lang verborgen kon blijven en aan haar memoires kon werken.

Terug
Naar boven