- Waardering
- 32.594
- Massa
- 160kg
In helmond dragen we die outfit juist buiten de gym.Nog niet binnen maar wel besteld. Werd tijd voor nieuwe
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In helmond dragen we die outfit juist buiten de gym.Nog niet binnen maar wel besteld. Werd tijd voor nieuwe
Overal toch? Buiten, binnen, in bed, op een huwelijk, naar een begrafenis en op stap.In helmond dragen we die outfit juist buiten de gym.
Wat is een begrafenis op stap?Overal toch? Buiten, binnen, in bed, op een huwelijk, naar een begrafenis op stap.

Ze kijken wel erg stoer, wordt er een beetje bang van.
Hypotheek net afgelostJe kunt niet uit eten en geeft het nu uit aan iets anders? De volgende stap zou zijn je hypotheek sneller aflossen of sparen.
Gvd elke andere maand een foto van jou met een horloge![]()
wel weer een nieuwe afgesloten haha
dus binnenkort weer een update hier 😆Flex friday
Ik vraag me echt af hoe je in een Large geraakt, zijn al die maten oversized ofzo?Nog niet binnen maar wel besteld. Werd tijd voor nieuwe
Alles is bij mij oversizedIk vraag me echt af hoe je in een Large geraakt, zijn al die maten oversized ofzo?
. Ik wou large hebben zodat het goed fit.En ik maar denken die is beveiliger. Maar hij is tegenwoordig gewoon bankdirecteur en zo. Niet fokken met deze doekoe man.Nog niet binnen maar wel besteld. Werd tijd voor nieuwe
De grootste bodybuilder in mijn sportschool heeft een motorjasje dat 10 maten kleiner is dan dat van mij.Ik vraag me echt af hoe je in een Large geraakt, zijn al die maten oversized ofzo?
Dagobert Duck hiero.En ik maar denken die is beveiliger. Maar hij is tegenwoordig gewoon bankdirecteur en zo. Niet fokken met deze doekoe man.
Aan 't dirty bulk dan?De grootste bodybuilder in mijn sportschool heeft een motorjasje dat 10 maten kleiner is dan dat van mij.

Was 2 jaar geleden en toen woog ik ongeveer 125kg. Maar mijn kledingmaat is nu (nauwelijks trainen , 100kg) nog steeds veel groter dan de maat 54 van die wedstrijdbodybuilder. Heb zelf 64 van hetzelfde merk Alpine Stars.
520 e voor een sport pakje :0Nog niet binnen maar wel besteld. Werd tijd voor nieuwe
wa un ecto danDe grootste bodybuilder in mijn sportschool heeft een motorjasje dat 10 maten kleiner is dan dat van mij.

Waarom een nieuwe nemen als die 'oude' het nog prima doet?![]()
Eigenlijk had ik geen nieuw telefoon nodig, maar ik mocht mijn abonnement bij tele2 verlengen dus koos ik een iphone 13 128gb.
Mijn huidige iphone 11 pro max werkt nog steeds goed en de glazen zijn ook nog heel. Geef ik wel aan mijn moeder