AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Maar om toch even serieus te reageren.

Dit setje kost 50€ dus om gewoon wat mee te experimenteren lijkt mij gewoon leuk.
In de gym waar ik kom is boven een grote zaal maar de belichting daar is echt zwaar kloten en op deze manier kan ik er denk ik nog wel wat van maken.
Maar verder geen intenties om door te pakken met foto's maken en dat ik dit daarvoor heb gekocht.

Maar dan nog maak je er wel serieus werk van als je met lampen gaat lopen zeulen.

Iemand die een goede baard trimmer weet? Heb er een van Phillips die ruk is en een draadloze van Wahl die in no-time leeg is...

Iemand die een goede baard trimmer weet? Heb er een van Phillips die ruk is en een draadloze van Wahl die in no-time leeg is...
ik gebruik een Remington, eveneens een tondeuse, maar daar kan je niet mee scheren, modelleren.
Ik had hem een keer laten vallen en een handle afgebroken, ik kreeg zo een nieuwe, buiten de garantie om

• Like
Waarderingen: Onit
Panasonic gp80 hebben wij, zeer goede tondeuse dat je voor alles kan gebruiken, alleen wat duur aangezien ze deze vaak in salons ook gebruiken :).

Babyliss men is over het algemeen wel goed. Heb nu net een Phillips gekocht aangezien ik veel korting had :D Mijn babyliss heeft het meer dan 5 jaar uitgehouden. Werkt nog wel maar begint wat bot te worden.

Philips MG9710/90, al gebruik ik die oneblade in die set nooit, maar dat is meer omdat ik mijn baard nooit kort doe.

Babyliss men is over het algemeen wel goed. Heb nu net een Phillips gekocht aangezien ik veel korting had :D Mijn babyliss heeft het meer dan 5 jaar uitgehouden. Werkt nog wel maar begint wat bot te worden.

Philips MG9710/90, al gebruik ik die oneblade in die set nooit, maar dat is meer omdat ik mijn baard nooit kort doe.

Heb er een van Philips. Ook de MG serie. Pakt niet alle haren mee en kan geen strakke lijnen zetten. Zal wel even verder Googelen.

Bijlagen

• 91AAD306-7C9B-492F-B151-BD8AE3C9275D.png
    91AAD306-7C9B-492F-B151-BD8AE3C9275D.png
    352,3 KB · Weergaven: 74
  • Like
Ik gebruik onderstaande is ik vind 'm erg fijn

Dit is een goede met snoer. Kan goed als je een stroomaansluiting in de badkamer hebt. (gebruikte mijn pa voor zijn baard en koppie)

• Like
Terug
Naar boven