ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Geen idee zijn geen flitserWat moet je dan met een setje flitsers en softboxen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee zijn geen flitserWat moet je dan met een setje flitsers en softboxen?

Continu licht dus.
Criminelen mogen blij zijn dat jij niet bij de politie werkt
Ja oké maar niet in de zin van ik ga nu proberen klanten te krijgen en proberen geld te verdienen.Maar dan nog maak je er wel serieus werk van als je met lampen gaat lopen zeulen.
Babyliss men vind ik wel goed.Iemand die een goede baard trimmer weet? Heb er een van Phillips die ruk is en een draadloze van Wahl die in no-time leeg is...
ik gebruik een Remington, eveneens een tondeuse, maar daar kan je niet mee scheren, modelleren.Iemand die een goede baard trimmer weet? Heb er een van Phillips die ruk is en een draadloze van Wahl die in no-time leeg is...
Babyliss men is over het algemeen wel goed. Heb nu net een Phillips gekocht aangezien ik veel korting hadIemand die een goede baard trimmer weet? Heb er een van Phillips die ruk is en een draadloze van Wahl die in no-time leeg is...
Mijn babyliss heeft het meer dan 5 jaar uitgehouden. Werkt nog wel maar begint wat bot te worden.Philips MG9710/90, al gebruik ik die oneblade in die set nooit, maar dat is meer omdat ik mijn baard nooit kort doe.Iemand die een goede baard trimmer weet? Heb er een van Phillips die ruk is en een draadloze van Wahl die in no-time leeg is...
Babyliss men is over het algemeen wel goed. Heb nu net een Phillips gekocht aangezien ik veel korting hadMijn babyliss heeft het meer dan 5 jaar uitgehouden. Werkt nog wel maar begint wat bot te worden.
Philips MG9710/90, al gebruik ik die oneblade in die set nooit, maar dat is meer omdat ik mijn baard nooit kort doe.
Ik gebruik deze al een jaar voor me hoofd, baard, neus en bovenkant lichaamIemand die een goede baard trimmer weet? Heb er een van Phillips die ruk is en een draadloze van Wahl die in no-time leeg is...
Hoofd? Jij bent al 5 jaar kaalIk gebruik deze al een jaar voor me hoofd, baard, neus en bovenkant lichaam
Ik gebruik onderstaande is ik vind 'm erg fijnIemand die een goede baard trimmer weet? Heb er een van Phillips die ruk is en een draadloze van Wahl die in no-time leeg is...
Hoe vind jij die? Ik had er 2 die vielen tegen t.o.v. XXL.