- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Dan dan ? Hoop dat taal gebruik er niet één van is 🤪Er zijn meer criteria voor voortreffelijkheid dan dan uiterlijke...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan dan ? Hoop dat taal gebruik er niet één van is 🤪Er zijn meer criteria voor voortreffelijkheid dan dan uiterlijke...
Integendeel! Ik ken alle coupletten van "Ode an die Freude", als je wil kan ik het ook zingen zoals Beethoven dat graag hoorde.Dan dan ? Hoop dat taal gebruik er niet één van is 🤪
Ik doe minstens twee dingen tegelijk (EN ik kan er foutloos de ode bij zingen), dus niet zeiken over typfoutjes. Bovendien had ik eenArische assistente gehad die daar mee afrekende (de criticaster zou ik persoonlijk aanpakken).Dan dan ? Hoop dat taal gebruik er niet één van is 🤪
Ooit een slot opengebroken en niet alles vervangen?
Was per ongeluk dubbel besteld. (Als de sloten zijn vervangen heeft het toch weinig zin om nog de oude sleutels erbij te leveren?)Ooit een slot opengebroken en niet alles vervangen?
DBB loting?
Wat voor model automobiel rijd Dhr Galen ?Was per ongeluk dubbel besteld. (Als de sloten zijn vervangen heeft het toch weinig zin om nog de oude sleutels erbij te leveren?)
Rood over zwart , als je hem begrijpt
BMW 740i (niet de nieuwste, zo goed lopen mijn boek niet, uit 2017).
Passend model , Ben blij dat je boeken nu wel aardig verkopen .Neem aan dat de Engelstalige versie het beste loopt 😀BMW 740i (niet de nieuwste, zo goed lopen mijn boek niet, uit 2017).
Die loopt inderdaad het beste, maar dat van de boeken was alsnog wel een grap hoor. Kan er absoluut geen auto van bekostigenPassend model , Ben blij dat je boeken nu wel aardig verkopen .Neem aan dat de Engelstalige versie het beste loopt 😀

Je doet mensen een dienst met je schrijft en dat is ook heel wat waardDie loopt inderdaad het beste, maar dat van de boeken was alsnog wel een grap hoor. Kan er absoluut geen auto van bekostigen![]()

Verkapt ik rij een dikke BMW post
Zegt ie, heb nog geen dikke BMW gespot hoor.

Was dat? Schop onder je reet in a box?