Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
€104,-
Nice!Heb ietwat gelijkaardige van Adidas.
![]()
€ 57,60
![]()
Hoops 3.0 Mid Classic Vintage Shoes Mens
Koop adidas Hoops 3.0 Mid Classic Vintage Shoes Mens online bij Sports Direct - de nummer 1 sportwinkel in het Verenigd Koninkrijk. Bestel nu online en begin vandaag nog met besparen.be.sportsdirect.com
Indeed.SportsDirect.com, de winkel alwaar ik kledij ga passen en ze vervolgens (aanzienlijk) goedkoper bestel via hun UK website.![]()
Sonos Sub mini.
Wilde altijd een sub toevoegen aan de setup maar vond de gewone Sonos sub te groot en duur. Deze staat er prima bij.
Echt een mooie upgrade voor muziek en films. Soundstage tijdens dynamische momenten in films voelt meteen 4x dieper.
Heb nu een beam, sub mini en 2x een play:1 voor de compete setup![]()
![]()
Quanta kosta?Leuke elektrische bonenmaler (DF64) gekocht voor mijn coffeeshop.
![]()
439, goedkoopste elektrische maler met vlakke schijven die van degelijke kwaliteit is. Met een paar tweaks en mods net zo goed als malers 2x hoger in het prijssegment.
Met de meeste koffies werken ze prima. Espressos zijn vooral een stuk gevoeliger voor inconsistenties. Handmalers zijn wat dat betreft wel altijd een stuk goedkoper. Heb zelf ook een handmaler van 150,- (1Zpresso jx-pro) die tof werkt met espresso.Ik houd t nog maar even bij mn handmalertje van een paar tientjes.
S22? Ik mag over 2 maanden een nieuwe, tips?
Nee een a53. Geef liefst zo min mogelijk geld aan een telefoon uit 300,- is momenteel het matje. 292,-Incl blackfriday korting bij Samsung
waar besteld mijn vrouw wil ook graag deze bestellenNee een a53. Geef liefst zo min mogelijk geld aan een telefoon uit 300,- is momenteel het matje. 292,-Incl blackfriday korting bij Samsung
waar besteld mijn vrouw wil ook graag deze bestellen